Happiness Score: April 2021

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in April?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 9,1 gekregen van onze klanten.

Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Duidelijke info en tips.
  • Altijd behulpzaam en vriendelijk πŸ€— Harstikke bedankt.
  • Vrolijke en leuke mails! Snelle en goede service πŸ˜‰
  • Dank je wel voor je vlotte, heldere en vriendelijke antwoord.
  • Ik ben uitstekend geholpen door Relinde. Heel behulpzaam en proactief.
  • Very friendly and helpful!
  • Snelle, enthousiaste reactie. Ik hou ervan.
  • Heel erg bedankt voor het uitgebreid antwoord. Ik ga er mee aan de slag.
  • Snelle reactie en super enthousiast en duidelijkπŸ‘πŸ»
  • Snel en vakkundig advies waar ik veel aan heb.
  • Zeer uitgebreid en informatief antwoord en erg snel.
  • Duidelijk en snel geholpen 🌟🌟🌟🌟🌟
  • Altijd snelle en helpvolle reacties!
  • Just great how fast you replied and understand everything you told me ☺!!
  • Ik ben geweldig geholpen dank je wel!
  • Vriendelijk, servicegericht, doet wat ze beloofd, snelle reactie.
  • Supercalifragilisticexpialidocious!
  • Oh Relinde, je bent geweldig. Bedankt voor de goede service πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸ»
  • Geweldig de manier waarop je hebt me hebt geholpen. Hartelijke dank! Dit is wat je noemt een fantastische service!
  • Super geholpen. Nu is het goed gelukt om het uit te printen. Fijn dat jullie zo vlug hebben gereageerd op mijn mail. Bedankt.
  • Dat is echt SUPER hoe je me geholpen hebt! Echt je bent fantastisch! Ik ben zo dankbaar! Zeker mijn dochter zal ook zijn.
  • Persoonlijk antwoord op vragen en super service. Ik ben (al lang) een tevreden klant.
  • Wat fijn dat er geluisterd is en gelijk een oplossing ook. Dit had ik niet verwacht. Dit is de eerste keer dat ik wat bestel en daarom baalde ik dat de post er 1 kwijt maakte. Dank voor deze oplossing Echt heel fijn. Ik ga gelijk aan de slag met de magnesium.
  • Great support team, personal service.
  • Ben super goed geholpen, bedankt hiervoor.

Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Er wordt helaas niks gedaan met een verzendingsklacht. De bestelling zou de 7de april bij mij bezorgd worden, niks ontvangen. De 8ste april hetzelfde, en zelfs de chauffeur gevraagd. En weer wordt er gezegd bezorgtijd niet gehaald. En de 9de moet hij weer bezorgd worden. Jullie beweren volgende dag bezorgd.Β 

Feedback nummer 1:
Wij hebben de order meteen opgestuurd, maar helaas zijn wij afhankelijk van de postbezorging bij PostNL. PostNL geeft altijd aan dat we een week moeten wachten, want dan kan het alsnog bezorgd worden. De klant had daar blijkbaar het geduld niet voor. Hij gaf aan dat hij samen met de wijk al een klacht over de postbode had ingediend bij PostNL, omdat deze blijkbaar met pakjes gooit. Hier wordt helaas niets mee gedaan. Wij hebben het in ieder geval opgelost door de order opnieuw op te sturen. Klant vindt dat wij het netjes hebben opgelost, maar baalt nog over PostNL (wat compleet begrijpen).

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review πŸ™‚

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!