Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Voordat we beginnen aan de review van april eerst het volgende…
Zoals jullie weten hebben wij vijf producten in ons assortiment:
Deze of volgende maand komen daar drie nieuwe producten bij!
Je hoort daar later meer over 🙂
Oke, hoe hebben we het gedaan in april?
Happiness Score
We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 8,8 (gebaseerd op 356 beoordelingen).
Van die 356 heeft:
- 90% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
- 7% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
- 3% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Zo attent dat er zo snel en adequaat gereageerd wordt op mijn e-mails. Dit zijn de leukste mailtjes op een dag! Vanavond heeft man, zoon en ikzelf onze vingers afgelikt van de ‘peperige zalm van de grill’ uit de 101 Paleo recepten. Genieten!
- Goede service.
- Snelle en duidelijke reactie op mijn e-mail 🙂
- Duidelijk antwoord op mijn vraag en goede tips hoe nu verder, dank!
- Snelle reactie en probleem is opgelost.
- Ik heb alleen een hele goede herinnering aan de hulp die ik van Relinde heb gekregen. Ze wist me constant gerust te stellen!!!
- Heel vriendelijk en bijzonder behulpzaam.
- Super feedback.
- Altijd snel en accuraat antwoord.
- My question was perfectly replied! Thank you!
- Bedankt voor de snelle service en je begrip voor de situatie. Groetjes, AFGESCHERMD
- Complaint was solved to my satisfaction.
- Heel erg bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag?
- Snel en juist gereageerd. Heel fijn! Bedankt
- Great service. Quick replies. And of course: GREAT products!
- Dankjewel voor de snelle reactie.
- Super klantenservice. Denkt mee!
- Veel dank voor de zeer uitgebreide reactie, hier kan ik zeker iets mee.
- Super snelle service en snelle oplossing, top!
- Vriendelijke professionele service. Heel fijn geholpen.
- Eerlijk & transparant antwoord. Fijn dat jullie de feedback serieus nemen. Top!
- Ben met respect en begrip geholpen met mijn vragen. Gr AFGESCHERMD
- Super, dank voor de uitgebreide reactie!
- Dank je Dennis, alles is goed gekomen?
- Super duidelijk en krachtig antwoord op vraag naar een mega aanbod van het keto dieet! ???
- Prima en een fijn antwoord.
- Bedankt voor een duidelijk antwoord. Ik weet wat me te doen staat, dank je wel!
- Goed en snel geholpen 🙂
- Zeer correct behandeld, dank je wel. Groet AFGESCHERMD
- Lekker los en supervriendelijke antwoorden ontvangen.
- Veel info gehad op mijn vraag. Dankjewel!
- Super bedankt voor jullie e-mail en alle tips ❤️
- Afhandeling en bezorging duidelijk en verzorgd.
- Dank je wel, omdat alles niet zo goed liep ben ik toch prettig geholpen en alles is goed gekomen.
- It was just great…problem solved in a short time!!! Great and nice help from Relinde.
- Supervriendelijk en heel snel. Een voorbeeld voor alle andere bedrijven waar je toch alleen maar stress van krijgt.
- Bedankt Dennis, voor al het geduld!!! Het is gelukt, hartelijke groet AFGESCHERMD
- Great, friendly service as always–thanks.
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Geen reden.
- Geen reden.
- Misleiding.
- Veel verkooppraatjes, maar niet leveren zoals vermeldt.
- Belachelijke reactie!!! Ik wil mijn bestelling ontvangen waar ik voor betaald heb!!!
- Goed lezen!
- Mijn vraag is niet beantwoord.
- Heb 2 potten besteld en 1 pot ontvangen. Er staat idd op de pakbon 2 stuks, maar er zit er maar 1 in. Er kunnen niet eens 2 potten in dat kleine doosje verzonden worden.
- Geen reden.
Feedback nummer 1 & 2:
2x Not Good rating van dezelfde klant op dezelfde e-mail.
Deze klant was teleurgesteld na het lezen van de e-mail van Mitchel over de Collageen Loading Boost. Ze kreeg het gevoel dat ze het altijd al verkeerd had gebruikt en dat het nu een stuk duurder ging worden. Ondanks meerdere pogingen om haar uit te leggen dat ze wel goed bezig was en dat het om slechts 1 maand ging (en geheel vrijwillig), bleef ze helaas ontevreden.
Feedback nummer 3 & 4:
Deze klanten voelde zich misleidt na het lezen van de e-mail van Mitchel over het nieuwe membership van 9,95 euro per maand. Ze dachten dat het een eenmalige betaling was i.p.v. maandelijks.
Feedback nummer 5:
Per abuis gaf onze logistieke topper als reactie alleen “Beste AFGESCHERMD” en dit werd meteen als Not good bestempeld. Na excuses van hem dat hij door de drukte per ongeluk de e-mail vergeten was af te maken, was de klant weer tevreden.
Feedback nummer 6:
Bij de overname van de website van Marinka komen er nog vragen binnen over haar werk. Daar proberen we zo goed mogelijk op te antwoorden, maar dat lukt niet altijd en dan geven we dat ook aan. Helaas leverde onze eerlijkheid en poging tot het oplossen van de receptvraag over de kokosyoghurt van Marinka een Not good rating op.
Feedback nummer 7:
Deze klant wilde lid worden van de community. We hebben uitgelegd dat dat figuurlijk bedoeld was. Dat vond hij geen goed antwoord. Daarna gaf hij een uitgebreidere uitleg en kwamen we eruit dat hij de besloten Facebookgroep bedoelde. Daar is hij daarna meteen lid van geworden.
Feedback nummer 8:
Door de drukte en vele bestellingen kan het wel eens voorkomen dat de verkeerde hoeveelheid wordt opgestuurd naar de klant. Dit is na de melding meteen opgelost.
Feedback nummer 9:
Deze klant wilde graag advies over de hoeveelheid supplementen die er in de handel zijn. Ondanks het uitgebreide antwoord werd dit zonder reden als Not good bestempeld.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie