Happiness Score: Augustus 2019

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

 Hoe hebben we het gedaan in augustus?

Happiness Score

We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 9,2 (gebaseerd op 212 beoordelingen).

Van die 212 heeft:

  • 92% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 7% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 0% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Fijn om te weten als ik hulp nodig heb dat er iemand is met ervaring.
  • Super snel antwoord gehad en wat een coulance, ik ben er erg blij mee. Dank jullie wel 👌
  • Great shop and Professional people.
  • Hartelijk dank voor de snelle praktische afwikkeling. Ben er blij mee.
  • Thanks very much.
  • Prima service, zoals altijd 🙂
  • Perfect antwoord op mijn vraag en heel snel.
  • Good advice thanks.
  • Fijn dat je meedenkt, nu krijg ik toch mijn fysieke boeken, yeah!!! Blij!
  • Geweldige en correcte service. Daar word je als klant blij van.
  • Een snelle en adequate oplossing gekregen voor mijn probleem!
  • The 100% valid answer was sent within 40 minutes!
  • Het begrip dat ik een digibeet ben en daarom goed geholpen word stelt mij gerust.
  • Relinde, je bent een geweldige gastvrouw! Je mailtjes stralen vertrouwen uit. Bedankt en de groetjes van AFGESCHERMD.
  • Fijn bedrijf, geweldig.
  • Snelle afhandeling en bedankt!
  • Geweldige service. En zo snel en persoonlijk. Echt top.
  • Geweldig uitgebreide reactie, mij dank is groot!
  • Wat een service! En zo snel en zo persoonlijk, duidelijk geen copy/paste! Met recht een topper! Dank je wel! Groetjes AFGESCHERMD.
  • Great Service!!
  • It is good. I am satisfied.
  • Dank je wel voor je begrip en je hulp! Fijn weekend!! Gr AFGESCHERMD.
  • Ik voel me gesteund.
  • Uitgebreid antwoord. Dank!
  • Heel uitgebreid antwoord, niet verwacht. Ik kan er wel wat mee, dank je wel. Ik laat het even inwerken. Groeten AFGESCHERMD.
  • Zeer prettig en duidelijk geholpen. Goede instructies. Transparant. Niet moeilijk doen over een bestelling die te laat is geannuleerd. Super service.
  • Je hebt mij zeker goed geholpen. Heel erg bedankt daarvoor 👍🏻😍
  • Ik ben heel tevreden over jullie producten, alsook over de service van jullie. Beide beantwoorden mijn verwachtingen! Dankuwel en nog veel succes! Ik blijf fan!
  • Ik ben heel goed geholpen. Bedankt voor de geweldige service!
  • Bedankt voor de hulp!
  • Fijn om alles zo te kaderen en tijd en energie te steken in het beantwoorden. Ook de links zijn een goede hulp. En vooral het motiveren doet deugd. Bedankt!
  • Snel en naar tevredenheid.

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen (Yes, maar eentje deze maand!):

  1. Very strange that such a successful product as Yummie Greens is all of a sudden sold out.

Feedback nummer 1:
Deze klant baalt dat de Greens uitverkocht is. Gelukkig komt deze wel weer eind oktober op voorraad 🙂

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!