Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Augustus?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9,5 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Hartelijk dank voor jullie steeds bereidwillige en vriendelijke hulp. Jullie zijn fantastisch.
- Soepel opgelost!
- Fijne snelle reactie, vraag is duidelijk beantwoord!
- Dank voor het snelle antwoord.
- Snel , persoonlijk. Helemaal goed.
- SUPER!!!
- 👍Thanks for your prompt reply.
- Netjes en snel antwoord.
- Snel antwoord dat is prettig!
- Bedankt voor de snelle reactie en de informatie.
- Oprecht dank voor de mail door te sturen al de informatie. Bedankt voor deze hulp.
- Duidelijk antwoord. En de zogenaamde 60 dagen teruggave garantie kwam niet in me op, ik wist er niet eens van. Fijne dag, met hartelijke groet, AFGESCHERMD.
- Generous, friendly and effective!
- Nette snelle afhandeling!
- k kreeg een duidelijk en volledig antwoord. Dat kan ik altijd appreciëren, bedankt.
- Ben blij met de oplossing, dank je wel en groet AFGESCHERMD.
- Ik heb verschillende keren zitten klungelen met een bestelling via internet. Steeds leek gebruikersnaam of wachtwoord niet te kloppen. Via de telefoon werd ik meteen vriendelijk en begripvol geholpen en werd mijn mail snel beantwoord. Dank jullie daarvoor.
- Great, greater, greatest!
- Zeer goede en snelle service!!
- Snelle reactie, geweldige service! Persoonlijk bericht.
- Jullie service en enorme bereidwilligheid om mij tegemoet te komen is werkelijk fenomenaal! Jullie zijn kanjers!!!! Heel erg hartelijk dank voor alle warme begrip, ik heb er geen woorden voor.
- Ik ben altijd heel blij dat ik het op deze manier kan doen. Voorheen had ik nog wel eens zenuwachtige momentjes als het op betaling aankwam. Hartelijke groet en bedankt.
- Bedankt voor de geweldige service!
- Top! Nu weet ik wat te doen en wanneer! Thx 😊
- Snelle en vriendelijke hulp!
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Je wordt gespamd met heel veel mail, niet oké.
Feedback nummer 1:
Deze klant is ontevreden met de hoeveelheid mailtjes. Hij is ondertussen uitgeschreven.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!