Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in December?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 8,7 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Top service!! Er wordt naar je geluisterd….en al jaren fan van mijn Yummie Greens, kan niet meer zonder… 😋
- Hartelijk voor deze vlotte en keurige afhandeling! Hopelijk, ook voor jullie, gaat het met de nieuwe afspraken nu goed qua levering 🍀
- Supersnelle en vriendelijke reactie op mijn vraag!
- Soms gaat er iets mis, kan gebeuren, niet het einde van de wereld. We zijn tenslotte allemaal mens. Ongelooflijk snel wordt er gereageerd en een oplossing geboden. Dat is meer dan top!!
- Snelle service!
- Hele goede en vriendelijke service. Fijne producten.
- Helemaal duidelijk. Bedankt.
- Snelle reactie, waarvoor dank! Fijn weekend!
- Beste Hamist, dank je wel voor je compliment. Bij jouw wijze van communiceren voel ik mij ook op mijn gemak hoor. Het maakt zeker wat uit hoe iemand zich verwoord. Zeker als er geen direct contact is. Vriendelijke groet en bedankt voor je reactie.
- Snel, goed en vriendelijk advies, zeer behulpzaam. Gewoon top.
- Fijn geholpen.
- Very quick, kind and adequate response from Relinde! She helped me great!
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Door dit heen en weer gedoe dat jullie ongevraagd artikelen toevoegen die ik op dit moment niet van plan was te bestellen, verloor ik tijd en kan geen MCT poeder meer bestellen omdat ze er niet meer zijn! Hoe lossen jullie dit nu op voor mij??
- Ik wil terug en nog kijken wat ik kan bestellen maar snap niks van de site.
- Als trouwe klant verwacht ik niet zo’n knullig antwoord, beetje triest , maar voor de rest ben ik wel tevreden over het product. (Trouwens jullie zijn niet het enige bedrijf die dit doen maar praktisch alle bedrijven werken zo , het zou eigenlijk andersom moeten zijn , trouw moet beloond worden en dan bedoel ik niet met er is voor trouwe klanten altijd voorraad.)
Feedback nummer 1:
Klant had niet in de gaten hoe de Upsell aanbieding werkte, want wij kunnen sowieso geen supplementen toevoegen aan de winkelmand. Wij hebben de order handmatig voor hem aangepast.
Feedback nummer 2:
We hebben de klant uitgelegd hoe de website werkt.
Feedback nummer 3:
Klant wilde extra voordeel op het voordeel dat hij al heeft als abonnementhouder.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!