Happiness Score: December 2021

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in December?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 9,3 gekregen van onze klanten.

Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Ik ben oprecht heel tevreden over de service en klantvriendelijkheid en tegemoetkoming.
  • Zeker geholpen en fijn dat ik je kan mailen voor vragen.
  • Wow, I did not expect to really get my money back if it’s not working with me!!! Great service!
  • Super klant vriendelijk en klantgericht.
  • Professioneel, heldere communicatie, mooie producten, goede afwikkeling en een top dienstverlening!
  • Snel, vriendelijk, fast and friendly, to the point.
  • FIJN BEDRIJF FOODIE
  • Er ging iets mis in de bestelling, maar Foodie heeft dat keurig voor mij opgelost.
  • Uitgebreide info gekregen, top.
  • Duidelijk en vriendelijk beantwoord! 😉👍
  • Hele duidelijke uitleg, dank u wel.
  • Heel fijn om zo’n vlugge en sympathieke respons te mogen ontvangen.
  • Elke keer antwoord. Jullie zijn geweldig en de supplementen ook!

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Wil de prijs weten …geef dat nu even door…. Dan maak ik het over.
  2. Tot op heden heb ik nog steeds de bestelling niet ontvangen. Inmiddels is er al wel geld afgeschreven. Ik zou graag willen weten wanneer de bestelling wordt geleverd. Anders ben ik genoodzaakt de betaling te storneren.Feedback nummer 1:
    De klant wilde aan ons betalen, maar had tijdens de bestelling de betalingsoptie Klarna aangevinkt. Dan gaat de betaling vervolgens niet meer via ons. Wij hebben haar uitgelegd dat ze de order kan betalen als ze inlogt via Klarna.

    Feedback nummer 2:
    Door de enorme drukte van Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas en de Kerst heeft PostNL enorme achterstanden gehad in de bezorging. Dit is voor ons overmacht en kunnen wij helaas niet oplossen, maar alle klanten hebben inmiddels netjes hun orders ontvangen.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!