Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in december?
Happiness Score
Deze maand hebben we een fantastische score ontvangen van jullie: 9,0 (gebaseerd op 323 beoordelingen).
Van die 323 heeft:
- 92% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
- 6% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
- 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Dank voor de terug koppeling! Super.
- Een fijne vriendelijke snelle reactie ?
- Dank je voor de telefonische hulp Groet AFGESCHERMD.
- Blij met het begrip en de snelle reactie.
- Ook al ging het verzenden van de menu’s niet zoals het hoorde te gaan… Uiteindelijk ben ik nu een heel tevreden mens met de service die hiervoor is geleverd!!
- Ik word zo blij van deze ‘winkel’. Elke keer direct antwoord, hulp, constructief meedenken. Een topteam!
- I received what I asked for. Quick service.
- Het is snel en goed opgelost. Bedankt 🙂
- Goed advies gegeven, thanks!
- Dankjewel Relinde. Jullie zijn echt geweldig! Was er met mezelf al mee verzoend dat ik iets niet opgemerkt had. Ben benieuwd hoe het met een shaker werkt. Heel fijn en gelukkige feestdagen, privé en met Paleo. Hartelijke groet, AFGESCHERMD.
- Zeer snelle reactie en afhandeling naar mijn volle tevredenheid! Bedankt.
- Snelle reactie gelijk met de oplossing gekomen.
- Goede samenwerking met een fantastische afsluiting van het probleem.
- Heel fijn de reactie die ik kreeg en de links naar de gratis gedeeltes in de website betreffende paleo en Keto dieet. Heel blij met jouw/ jullie reactie. Ik blijf jullie zeker volgen om gezond te blijven, de vinger aan de pols te houden, mijn dank alvast voor wat jullie doen. Lieve groet, AFGESCHERMD.
- Dank jullie voor de steunbetuiging doet me goed. Grtz. AFGESCHERMD.
- Prima klantenservice, ik blijf fan van jullie.
- Antwoord was duidelijk, dank je wel team 🙂
- Good helping and listening company.
- Duidelijk antwoord.
- Ongelooflijk hoe goed en lief jullie meedenken. Dit maak je tegenwoordig niet veel mee. Mijn complimenten hoe vernieuwend jullie jullie bedrijf runnen.
- Wauw! Wat een top service. Echt ‘wauw’..
- Professioneel en bijzonder vriendelijk. Relinde heeft me goed geholpen. Nogmaals bedankt! Fijne feestdagen allemaal.
- Kanjers zijn jullie!
- Zeer goed support dank je wel.
- Dank jullie wel! Jullie zijn toppers als het om klantenservice gaat. Altijd snel en nog nooit teleurgesteld 🙂
- Wat fijn zo’n persoonlijk advies.
- Snel opgelost perfect.
- Dankjewel Dennis, je bent een fijne coach! Fijne jaarwisseling alvast!
- Goed geïnformeerde en snelle respons. ?
- Very quick answer and a solution!
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Hoe kan t dat je niet zelf kan kiezen hoe vaak je een mailtje krijgt, kan bij andere platforms ook. Natuurlijk kan ik me helemaal uitschrijven maar dan mis je misschien andere zaken. Maar als t niet anders kan, ga ik dat toch maar doen.
- Geen reden.
- Ik kreeg een tekst onder ogen met het complete keto challenge aanbod voor 37 euro. Ik wilde inschrijven, kreeg de prijs van 67 euro voorgeschoteld. Toen heb ik een bericht hierover gestuurd waarop het antwoord kwam dat er een fout in de tekst had gestaan en dat dit nu aangepast was. Alleen kwam ik nu alleen nog de prijs van 47 euro tegen en de afteller, dat het aanbod binnen een dag verloopt. Nog steeds kan ik geen gebruik maken van het complete aanbod voor 37 euro en ben nu 10 euro meer kwijt.
- Graag een Nederlandse versie om alles goed te kunnen begrijpen. Dank!
- Week 1 kan ik niet openen.
- Hamist heeft niet veel met mijn bericht gedaan. Ik heb liever antwoord van Dennis, die echt leest, begrijpt en actief meedenkt. Nu ontvang ik een antwoord waar ik niets aan heb.
- Sorry, koop ik niets voor.
Feedback nummer 1:
Deze klant had het antwoord niet goed begrepen en had als Not Good Rating aangeklikt. Nadat het antwoord opnieuw telefonisch extra was toegelicht, begreep ze het wel.
Feedback nummer 2:
Deze klant was te laat bij een kortingsactie en was niet happy dat ze te laat was. Wij hebben haar het advies gegeven om de e-mails goed in de gaten te houden, want daarop ontvang je kortingsacties.
Feedback nummer 3:
Deze klant kwam een foutje tegen in de prijs op onze website en vervolgens hebben wij dat meteen aangepast en haar het verschil in geld teruggestort. De klant was toen weer happy en heeft daarna een Great rating gegeven.
Feedback nummer 4:
Deze klant vroeg naar een Nederlandse versie van een artikel die via een link was toegevoegd aan de e-mail. Helaas hebben wij die niet en hebben wij ze doorverwezen naar de betreffende website.
Feedback nummer 5:
Deze klant had een andere verwachting van een geplaatste bestelling. Om het op te lossen is de bestelling geannuleerd en het aankoopbedrag teruggestort.
Feedback nummer 6:
Deze klant had een vraag gesteld over het aanpassen van haar naam in de aanhef van de mailtjes. Dat heeft Hamist gecorrigeerd en doorgegeven aan haar. Toch was de klant hiermee nog ontevreden. Hamist heeft haar gemaild wat hij beter had kunnen doen.
Feedback nummer 7:
Deze klant vond onze kortingsacties helaas verwarrend.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Ik zie jullie weer in onze volgende maandelijkse review
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie