Happiness Score: Februari 2020

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in februari?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 9,0 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 153 beoordelingen.

Van die 153 heeft:

  • 92% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 7% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Good service.
  • Snelle reactie! En nog beter opgelost, top!
  • Bedankt voor de aanvullende uitleg en tips.
  • Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ondanks dat ik al veel wist, zat er toch aanvullende informatie in die ik niet eerder had gehoord. Bedankt. Top!!!!!!
  • Fijn dat er meegedacht wordt! En wat een snelle reactie, top+
  • Op mijn vragen heb ik uitgebreid antwoord gekregen!
  • Netjes opgelost.
  • Super fijn bedrijf.
  • Snel en duidelijk antwoord voor uitdaging om op te lossen. Super!!
  • Fijn dat jullie meedenken! Dank voor de tips. Ik ga ervoor, de support helpt!
  • Ik ben geweldig geholpen.
  • Ben zeer tevreden.
  • Bedankt. Top.
  • Ik ben ontzettend blij. Ik had het niet voor mogelijk gehouden maar mijn droom komt toch uit. Nogmaals hartelijk dank hoor. Jammer dat ik iemand ben met héél weinig tijd. Marinka Bil heb ik destijds héél nauw opgevolgd alhoewel zij van mij zeer weinig gehoord heeft, maar ik volgde alles met haar mee (ik heb ook al haar boeken). Kocht lange tijd haar tijdschriften. Ik was fan van haar en ben ook fan van u, u verdient het echt! Gewoon fantastisch. Vele groetjes.
  • Heel veel informatie om op te nemen! Keuze genoeg, soms teveel! Ga recepten/suggesties uit proberen!
  • A quick and satisfying answer.
  • Dank voor het snelle antwoord en de goede service!
  • Snelle reactie en prima oplossing!
  • I’m really happy. So Many tips and links. Very usefull. Thanx a millions!!!
  • Bedankt voor je duidelijke antwoord Dennis. Vriendelijke groet, AFGESCHERMD.
  • Bedankt voor de snelle reactie!
  • Super goed geholpen, dank daarvoor???
  • Ik had niet verwacht zo’n persoonlijk advies te krijgen, dankjewel daarvoor.
  • Jullie zijn super!
  • Super snelle reactie, bedankt, ik ga vanavond aan de slag!
  • Fijne conversatie, dankuzeer.

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Ik heb nogmaals mail gestuurd.

  2. Misleidende info

  3. Geen reden.


Feedback nummer 1 & 2:

Met onze ketometer kun je ketonen, cholesterol en glucose afmeten. Wij hebben diverse aanbiedingen hiervoor gehad.
Deze 2 klanten hebben de ketometer aanbieding in combinatie met de glucosestrips gekocht, maar ze dachten beide dat ze ketonenstrips hadden gekocht.
Na onze uitleg dat ze precies hebben ontvangen wat ze hebben besteld, werd het ze wel duidelijk.

Feedback nummer 3:
Met onze ketometer kun je ketonen, cholesterol en glucose afmeten. Wij hebben diverse aanbiedingen hiervoor gehad.
Deze klant heeft de ketometer met een hele scherpe aanbiedingsprijs gekocht i.v.m. verlopen ketonenstrips. Na ontvangst was ze niet blij dat de ketonenstrips over de datum waren.

Na onze uitleg dat ze precies heeft ontvangen wat ze heeft besteld en dat deze ketometer daarom zo goedkoop was, werd het haar wel duidelijk.

Extra note: De ketonenstrips zijn gelukkig ook nog gewoon te gebruiken, want
de meetresultaten worden niet drastisch minder in een aantal maanden tijd. Het is dus niet zo dat deze strips nu vanaf februari 2020 opeens heel onnauwkeurig zijn ?

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!