Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Januari?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9,2 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Heel duidelijk en uitgebreid antwoord op de vraag! Super!
- Fijne en goede service.
- Warrig probleem, maar perfect opgelost.
- Zeer vlugge en duidelijke reactie, dank.
- Hartelijk dank voor de snelle reactie op mijn vraag.
- Hele snelle reactie, bedankt!!!
- Alles heel goed gecommuniceerd.
- Topperrrrr 🌸👊🏼🌼
- Als er iets niet klopt, lossen ze dat heel goed op, een aanrader dus!
- Helder, goed geholpen. Prettig, dank!
- Thx, je hebt mij goed verder geholpen!
- Bedankt voor de fijne communicatie en goede service.
- Ik had de bestelling niet goed geplaatst en werd meteen gebeld door een medewerkster die mij daarop attendeerde. Zij heeft de bestelling gecorrigeerd. Heel fijne goede service.
- Vlot, deskundig en vriendelijk.
- Geweldige en snelle reactie met een hele goeie tip. Dankjewel!
- Altijd super service en top kwaliteit! Thanks!!
- Zo enthousiast als ik geholpen ben, zorgde voor een lach op mijn gezicht.
- Veel dank voor de snelle reactie en antwoorden op mijn vragen. Heeft ons weer een stap verder geholpen in het vinden van passende voeding
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Geen reden
Feedback nummer 1:
De klant kon niet zelf bestellen dus wij hebben het opgelost door de order handmatig voor haar in te voeren.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!