Happiness Score: Januari 2020

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in september?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 8,5 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 250 beoordelingen.

Van die 250 heeft:

  • 88% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 8% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 3% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Wanneer ik een vraag heb over wat dan ook is het fijn dat je direct antwoord terug krijgt. Een pluim voor jullie allemaal want zelfs grote bedrijven kunnen hieraan niet tippen.
  • Ik heb al best veel info, maar super dat jullie mensen helpen en zo snel reageren!
  • Snel antwoord en oplossing. ?? Super!
  • Snelle en nette reactie.
  • Supersnelle en vriendelijke reactie van Relinde. Dank!
  • Ik kon geen betere uitleg krijgen op mijn vraag! Ik snap nu heel goed hoe het hele concept paleo en keto in elkaar zit! Te gek hoor!
  • Perfect geholpen en uitstekende uitleg gehad! Thanks
  • Fantastische, prompte en bijzonder aardige hulp! Deze werknemer verdient opslag!
  • Ik word altijd goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Zeer tevreden 🙂
  • Vlot een antwoord op mijn vraag.
  • Fijn om een zo gepersonaliseerde mail terug te krijgen en ook de support doet deugd! Allen een fijn (gezond en lekker) weekend!
  • Bedankt voor de snelle afhandeling.
  • Top, altijd weer een delight als ik een support vraag heb. Fijne service.
  • ???Alles goed en prima. Gewoon zo doooor gaan??
  • Snel, duidelijk en vriendelijk antwoord. Geen verdere verkoop praatjes. I love it.
  • Super snel en goed, fantastisch bedrijf.
  • Goeie ploeg. Gezellig.
  • They are all awesome people by Foodie, hip, hip, hoerrrrraaaaaahhhh!!!
  • Vakkundig en snel.
  • Dankjewel, heeeeeeel fijn hoe jullie mij te woord hebben gestaan en direkt gereageerd hebben. De complimenten.
  • Top voor de oplossing!!
  • Super geholpen en super service. Ik raad jullie iedereen aan.
  • Goede service en dank voor het meedenken!
  • Super snelle reactie.
  • Een heel fijne reactie. Ik reageer nog op de mail 🙂
  • Zeer dankbaar dat u uw klanten op deze manier helpt, zelfs als de bezorgservice het laat afweten. Ik kan uit ervaring spreken dat er tot nu toe geen enkel bedrijf is dat zo tegemoet komt. Dank u voor de service en de vriendelijkheid. Als de kwaliteit van uw dienstverlening een reflectie is van uw product, laat men daar dan een voorbeeld aan nemen. Met vriendelijke groeten, Dennis (inderdaad, nog een Dennis lol).
  • Direct en duidelijk antwoord – dankjewel!
  • Wat niet binnen was, wordt nagestuurd. Toppie service en Relinde is heel vriendelijk.
  • U heeft mij goed geholpen met de vraag die ik had, hartelijk dank.
  • Prima communicatie en een probleempje tot zeer grote tevredenheid opgelost!
  • Persoonlijk en gericht en enigszins sturend/dwingend. Precies wat ik nodig heb!
  • Zeer goed en snel geholpen.
  • Altijd perfecte service!
  • Zo blij met zoveel informatie n.a.v. mijn vraag! Dankjewel!
  • Top geregeld , hartelijk dank

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen (Yes, maar eentje deze maand!):

  1. Een tijdschrift uit 2015 Waardeloos en slechte reclame. Daarom alleen al zal ik t niet kopen.
  2. Vraag niet beantwoord op mijn persoon, allemaal standaard antwoorden.
  3. Dit is geen fijn bericht als je net hebt gehoord dat die mogelijkheid nog wel bestaat.
  4. Extremely annoying email.
  5. Het antwoord was goed, alleen ben ik uren bezig geweest om te proberen om te bestellen en heeft niets geholpen. Ik kreeg steeds het antwoord dat ik mijn wachtwoord moest wijzigen. Later kreeg ik het antwoord dat de kortingscode al gebruikt was.
  6. Geen reden.
  7. Nu 1 account, dat is prima. Maar mijn producten Keto etc niet openen.
  8. Hallo, Ik wil mijn rating graag toelichten. Wellichten hebben jullie er iets aan. Ik ben in mijn mailcontact 2 vragen gesteld. 1. Nav 10% op oa de greens was dit product uitverkocht dus de vraag wanneer dit weer dit weer op voorraad zou zijn en of dit pas na de actie periode zou zijn. 2. Of ik alleen de mail over supplementen kon ontvangen omdat ik geen interesse heb ik paleo/keto….En nu kom ik er achter dat dit tekstveld te klein is om mijn verhaal toe te lichten. Jullie hebben mijn mailadres.

Feedback nummer 1:
Klant had niet van tevoren de gratis digitale download van het magazine bekeken en had dus niet in de gaten dat dit gratis magazine uit 2015 kwam.

Feedback nummer 2:
De persoonlijke vragen waren via een andere e-mail al beantwoord. Vervolgens is een andere e-mail met een algemene vraag met een algemeen antwoord beantwoord. Blijkbaar had de klant de andere eerder gestuurde e-mail niet in de gaten. Vervolgens opnieuw gevraagd welke persoonlijke vragen er nog waren, maar daar is niet op gereageerd.

Feedback nummer 3:
De klant baalde dat de ketonenstrips niet meer op voorraad waren. Deze zijn inmiddels besteld en komen 17 februari weer op voorraad.

Feedback nummer 4:
De klant zegt zich niet te kunnen afmelden op de nieuwsbrief en na een bevestiging van ons dat wij het nu voor haar hebben opgelost en haar hebben uitgeschreven was het alsnog een Not good rating.

Feedback nummer 5:
Klant vond onze reactie/oplossing goed, maar wilde blijkbaar alsnog een Not good rating geven wegens het niet meewerkende systeem waardoor het bestellen in eerste instantie niet ging.

Feedback nummer 6:
Klant baalt dat wij geen nieuwe fysieke boeken meer hebben.

Feedback nummer 7:
Klant heeft een dubbel account en wil hier 1 account van maken. Dat hebben wij voor haar geregeld. Alleen had ze blijkbaar niet meer haar wachtwoord. Na het sturen van nieuwe inloggegevens heeft ze alsnog een Good Rating gegeven.

Feedback nummer 8:
Klant had doorgegeven dat ze alleen maar mailtjes over de supplementen wilde ontvangen.
Ondanks de tags in haar account was er alsnog per ongeluk een mail over de Paleo doorgestuurd. Dit zal niet meer gebeuren, omdat er tegenwoordig gefilterd kan worden op tags.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!