Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Januari?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9,2 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
– Goed antwoord en ook gelijk opgelost. Perfect!
– Supersnel en duidelijk, zoals ik van Foodie gewend ben.
– Wat heb ik geluk met jullie team! Jullie zijn TIP TOP!
– Hartelijke dank voor de duidelijke uitleg zonder ingewikkelde woorden π
– Snel, vakkundig en vriendelijk. Verademing!!! Ga asjeblieft zo door πππ
– Fijn volledig antwoord. Super bedankt.
– Jullie begrip en medewerking sterkt niet alleen mijn vertrouwen in jullie, maar maken me ook blij. Bedankt!!
– Snel antwoord gekregen π€
– Dank voor je uitgebreide info en snelle reactie.
– Great, ben bezig mijn hele dieet naar paleo over te zetten en deze pagina helpt mij wat extra duidelijkheid te geven over wat wel en niet goed is. Dankjewel voor de info. Op naar een gezondere wereld voor ons allen.
– Bedankt voor de snelle en uitgebreide reactie ππΌ
– The support is great. Foodie.nl is the place to be for your health.
– Snel en adequaat gereageerd op mijn mail!!!
– Bedankt voor het oplossen van mijn probleem! TOP!
– Snelle respons met een goede en duidelijke uitleg, super!! Bedankt ππ»
– Snelle reacties, goeie service en kennis.
– Prima service!
– Fijn dat er snel en duidelijk gereageerd wordt! Daarnaast ook met een juiste oplossing. Helemaal goed!
– Goede tip ontvangen!
– Dank u voor de goede informatie. Ik ben alweer een stap wijzer.
– Heel erg duidelijk antwoord. Dank je wel.
– Snel, klantvriendelijk en super service! TOP
– Super service, snelle levering. Enkel lof.
– Alles prima verzorgd en goed opgelost!! Dankjewel!
– Heel goed geholpen zeer tevreden klant!
– Heel klantvriendelijk geholpen! Many thanks!
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
1. Geen reden.
Feedback nummer 1:
De klant was boos dat een actie niet meer geldig was voor een uitverkocht supplement.
Echter wordt dat altijd goed aangegeven dat acties alleen geldig zijn tot een bepaalde datum tenzij het betreffende supplement uitverkocht raakt. Voor abonnementen hebben wij altijd een voorraad staan. Deze klanten betalen iets meer per zakje, maar zijn daarvoor verzekerd van voorraad.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review π
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!