Happiness Score: Januari 2022

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in Januari?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 9,1 gekregen van onze klanten.

Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Geweldig wat jullie voor mij hebben gedaan!
  • Snelle en goede service, fijn!
  • ZOALS STEEDS, ALTIJD EEN GEWELDIGE SERVICE. DUIZEND MAAL DANK HIERVOOR !
  • Snelle reactie van dit bedrijf, geen gedoe maar een vlotte afregeling 👍
  • Zeer snelle reactie met de oplossing erbij! Blij mee.
  • Probleem is heel netjes opgelost.
  • Great products and great service desk.
  • Goede, duidelijke en snelle reactie!
  • Top geregeld!
  • Super snel en uitgebreid antwoord! Echt top.
  • Alles is zo duidelijk ontvangen, ik vind dit goed.
  • Enorm snel en behulpzaam! Kan niet beter! *****
  • Enorm bedankt voor de goede service! Zelf fout gehandeld maar uit coulance hebben jullie mij toch geholpen. Betere service is er niet. Nogmaals bedankt en tot de volgende bestelling!
  • Hele goede service!
  • Duidelijke uitleg. Sowieso top producten.
  • Heeeeeel erg goed, bedankt!
  • Super geweldig, dank jullie wel, heel fijn, blijf zeker bij jullie bestellen ❤️❤️❤️

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag.

Feedback nummer 1:
De klant stelde een onduidelijke vraag, maar na het opvragen van wat hij precies bedoelde, is het opgelost.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!