Happiness Score: Januari

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Voordat we gaan kijken hoe onze klantenservice heeft gepresteerd in Januari, eerst een klein nieuwtje ..

(voor diegene die het nog niet weten)

In Januari hebben wij besloten om de verpakkingen van onze Krill Olie, Kurkuma Boost en Ultimate Probiotica te veranderen.

In plaats van plastic potjes gaan de capsules nu in voedselveilige zakjes πŸ™‚

EΓ©n van onze klanten heeft ons geattendeerd op onze verpakking en daardoor zijn we er mee aan de slag gegaan na enige tijd.

Dus dan weet je dat!

Oke, op na de review ..

Hoe hebben we het gedaan in Januari?

Happiness Score

We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 8,9 (gebaseerd op 333 beoordelingen).

Van die 333 heeft:

  • 91% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
  • 7% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Snel geholpen en opgelost. Thnx!
  • Dit is de eerste keer dat ik via mail iets wilde regelen, hiervoor al via Fb met één van jullie medewerkers over iets anders ontzettend fijn contact gehad, en later door Dennis teruggebeld over dingen die ik over Keto wilde weten… Al met al… jullie zijn een TOP bedrijf! Tnx AFGESCHERMD.
  • Bedankt voor het afwerken van de bestelling, de betaling is gelukt AFGESCHERMD.
  • Hartelijk dank voor uw tussenkomst, wij hebben de bestelling ontvangen. Vriendelijke groeten AFGESCHERMD.
  • Voortreffelijke afhandeling!
  • Fijne antwoorden waar ik wat aan heb!
  • Bedankt! Alles weer in orde! πŸ˜‰
  • Al mijn vragen beantwoord bedankt.
  • Mind support!
  • Prima geholpen. Met vriendelijke groet, AFGESCHERMD.
  • Met jullie tips is het weer gelukt om met het Keto programma door te gaan. Bedankt daarvoor.
  • Ik kan weer in het programma komen, dus ik ben weer helemaal blij. Bedankt!
  • Echt fijn, je hebt me goed geholpen, super!πŸ‘πŸΌπŸ˜„πŸ™πŸ»
  • Wil even kwijt dat ik jullie een ontzettend fijn team vind!
  • Bedankt opgelost, had het niet gezien, bedankt voor je reactie.
  • Vlotte en nette afhandeling door Relinde.
  • Prima. Snelle reactie, waarmee ik meteen geholpen was. Met vriendelijke groet, AFGESCHERMD.
  • Altijd een snelle reactie. super. Kan ik gelijk verder.
  • Super snelle reactie πŸ‘πŸ‘
  • Fijn opgelost, dacht mijn boeken kwijt te zijn, maar ik heb ze weer. Bedankt!
  • Bedankt voor de alertheid. Vr gr AFGESCHERMD.
  • Bedankt voor de tips!
  • Thanks dat jullie altijd zo snel reageren en voor een goede oplossing zorgen.
  • Heel tevreden over de uitgebreide antwoorden πŸ‘πŸ»
  • Telkens prima ondersteuning van Dennis πŸ‘πŸ»πŸ˜Š
  • Top geholpen, duidelijk en snel!! Super blij mee!πŸ‘πŸ‘
  • Jullie zijn geweldig!!! Ga zo door!
  • Geen probleem hoor! Ga je tips proberen! Bedankt voor de terugkoppeling! πŸ˜‰
  • Ik ben super tevreden met jullie en wens jullie veel succes toe!
  • Very quick, accurate and helpful
  • Relinde begrijpt de klant. Dankjewel Relinde. Top!! πŸ‘πŸ»
  • Dankjewel voor je duidelijke uitleg Dennis! Super!
  • Fijn dat er aan gewerkt wordt. Ben helemaal blij met jullie support hoor. Fijne dag iedereen.
  • Just great. Quick andere clear answer. Two thumbs up.

 

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Geen reden opgegeven.
  2. Twee van de drie bestellingen van 13 december 2018 waren/zijn tot op heden nog niet bezorgd. Ik heb gewacht tot 3 januari 2019 met het schrijven van een mail met de vraag wanneer ik de bezorging kan verwachten. Dit kader is te klein voor het hele verhaal.
  3. Ik wacht nog steeds op mijn kurkuma!!! Duurt wel erg lang , dus!! Niet tevreden!!
  4. Verkeerde bestelling geleverd ☹️
  5. Medewerker legt probleem bij de klant! Zo slordig dit, iedereen kan fouten maken maar niet als er nog extra gecheckt wordt vind ik, waarom extra controle, is niet 1x mis, maar meerdere keren fout gegaan dus,,, Wil per direct mijn geld terug!
  6. Geen bestelling meer van mij. Klant mag probleem oplossen en dan nog op haar geld wachten pfffffff.

Feedback nummer 1:

Deze klant had het antwoord niet goed begrepen en had dit als Not Good Rating aangeklikt. Nadat het antwoord opnieuw extra was toegelicht, begreep ze het wel.

Feedback nummer 2 & 3:

We zijn van Track & Trace pakketbezorging van PostNL overgegaan op brievenbuspost van Sandd en dit leverde veel klachten op van te late bezorging. We zijn momenteel in onderhandeling met Sandd voor een snellere bezorging. Mocht dit op niets uitlopen dan gaan we over naar een andere bezorgdienst.

Feedback nummer 4 & 5 & 6:

Onze logistieke topper heeft per abuis de zakjes omgewisseld waardoor een aantal klanten de verkeerde bestelling hebben ontvangen. Dit is vervolgens keurig opgelost en de getroffen klanten hebben inmiddels hun juiste bestelling of hun geld terug ontvangen.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review πŸ™‚

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,

Team Foodie

 

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!