Happiness Score: Juli 2019

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

 Hoe hebben we het gedaan in juli?

Happiness Score

We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 8,6 (gebaseerd op 266 beoordelingen).

Van die 266 heeft:

  • 88% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 11% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • is gelukt! Kan weer inloggen, dank je wel.
  • Snelle correcte reactie bij vragen.
  • Dank je wel voor het regelen.
  • Fijn altijd gelijk antwoord op een vraag ?
  • Thank you once more for everything!
  • Good service as already experienced from Foodie.
  • Dank dat mijn foutieve “aanklik” door u is hersteld, vriendelijke groet AFGESCHERMD.
  • Vlotte reactie en goed opgelost! Top!
  • Die man is goud waard.
  • Het was een persoonlijk antwoord, niet door software gegenereerd.
  • Bedankt voor je goeie adviezen, groet AFGESCHERMD.
  • Snel en prettig??
  • Dank überhaupt voor de reactie en het meeleven.
  • Super feedback! Ik kan er echt wat mee!
  • Kort en krachtig. Duidelijk antwoord op vraag.
  • Prima, snelle en accurate reactie.
  • Dank voor de snelle afwikkeling!
  • Fantastisch, dat jullie zo vlug een oplossing sturen! Hartelijk dank hiervoor! Fijn weekend allen.
  • Heel tevreden over het uitgebreide antwoord. Ik ga de knop proberen om te zetten en er weer serieus mee aan de slag te gaan. Resultaat laat ik weten? Heel veel dank, AFGESCHERMD.
  • Je commentaren zijn altijd zinvol en je bent niet belerend. Hartelijk dank voor je input. Ga zo door.
  • Fijn dat mijn man en ikzelf serieus genomen worden. Hebben tot nu toe alleen maar een steeds groter vertrouwen opgebouwd met deze nieuwe levensvorm. Dank voor deze steun??
  • Super snel geholpen en antwoord ontvangen. Dank je wel.
  • Geweldig zo snel en behulpzaam zoals je reageert op vragen, echt top!!!
  • Perfecte service dank je wel.
  • ik ben heel tevreden over jullie artikelen en de uitleg waar het goed voor is.
  • Super snel beantwoord. En het is me ook nog eens heel duidelijk uitgelegd.
  • Super dat ik altijd meteen antwoord krijg/goede feedback.
  • Bedankt voor de persoonlijkheid, info en tips!
  • Thanks for the great service.
  • Bedankt voor de snelle reactie!
  • Heel fijn dat het zonder gedoe opgelost is, dankjewel en een fijne dag gewenst.
  • Dank voor deze fijne en persoonlijke manier van helpen. Top! Ik kan weer verder. Warme en gezonde groetjes, AFGESCHERMD.
  • Lieve mail terug gekregen, snel ook. Goede service!
  • Bedankt Dennis!
  • Fijn dat je begrip toont Relinde. Je hebt me vaker geholpen. Die ene vraag was o.a. voor mijn zoektocht naar de oplossing. Groetjes van AFGESCHERMD.
  • Uiterst tevreden 🙂 zeer vriendelijk te woord gestaan. En zeer behulpzaam. Echt Top!
  • Snel antwoord geweldige service!
  • Duidelijk vol tips

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Geen reden.

  2. Geen reden.

  3. Geen reden.

  4. Verwacht door jullie fout dat de Collageen Boost morgen nog bij mij binnen zijn.

Feedback nummer 1:
Deze klant had inlogproblemen waardoor ze niet kon bestellen. Met onze hulp is het gelukt en heeft ze de hulp alsnog met een Great Rating beloond.

Feedback nummer 2:
Deze klant voelde zich misleidt na het lezen van de e-mail van Mitchel over het nieuwe membership van 9,95 euro per maand. Ze dacht dat het een eenmalige betaling was i.p.v. maandelijks.

Feedback nummer 3:
Deze klant wilde onze mening weten over de impact van het telen van avocado’s.
Blijkbaar was ze het niet eens met onze mening. Dat mag, no problemo 😉

Feedback nummer 4:
Helaas heeft deze klant 6x Greens i.p.v. 6x Collageen ontvangen MAAR ze heeft deze natuurlijk zonder problemen meteen kunnen omwisselen en daarna was ze weer tevreden.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!