Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Juli?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9,1 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Super klantvriendelijkheid πhier word ik blij van!
- It is just the answer I was waiting for. And I think it’s great that you say in this answer that I can always come back with new questions. Thank you so much.
- Altijd goed advies, super gewoon!
- Uitgebreide antwoorden waar ik iets mee kan. Top
- It was like I was at the office and it felt like I was asking face to face information. So quick and so kindly ππ₯°πππ»π Thank you so much.
- Perfect ππ» service!!
- Duidelijke uitleg en informatie gekregen waarvan ik nog niet op de hoogte was.
- Ik ben erg blij met de klantvriendelijkheid bij jullie!! Dat kom je niet snel meer tegen. Ik schrok van de bestelling, maar er werd meteen geantwoord en meegedacht. Top!!!
- Ik voel mij in vertrouwde handen bij jullie. Heel hartelijk bedankt voor de supersnelle reactie. Het bedrag is overgemaakt hoor! Een fijne dag gewenst.
- Ik kreeg heel snel een uitgebreid antwoord op mijn vraag. Super!!!
- Ik ben er zooo blij mee van al die informaties die ik krijg!!! Hartstikke bedankt voor allesπ₯°π₯°ππππππ»ππ»π»π»πππ₯°π Mijn energie niveau is steeds aan het stijgen met jullie steun, zelfs mijn motivatie ook πππππ₯°π»πππ
- Uitstekend, snel, vriendelijk en professioneel.
- Erg uitgebreid, duidelijk en gewoon super compleet. Mijn complimenten!!
- Zo lief de medewerking.
- Supersnel een probleem opgelost.
- Zeer duidelijk antwoord in verband met mijn vraag over probiotica.
- Super netjes om mij in te lichten over de retourzending.
- Geweldige service! Snel en zoals toegezegd… Niet goed geld terug. Dit maakt dat ik zeker mijn supplementen bij jullie blijf bestellen en nieuwe producten wil en kan uitproberen! Top!
- Dankjewel Relinde, voor je antwoord, tips en advies! Hier kan ik verder mee:-)
- Niet alleen snelle levering, maar ook snel antwoord op een vraag. Binnen een uur een bevredigend antwoord ππ
- Qua producten, service, snelheid van reactie absolute marktleiders! Ik sta zelfs te kijken van het grote aanbod gratis content die jullie beschikbaar stellen. Geeft veel vertrouwen en sluit niet uit dat ik volledig overga op Foodie producten…als me budget dit toelaat π dat is dan misschien een kritische kanttekening, maar aan de andere kant kwaliteit en gezond mag wel wat kosten. Dit moet je dan ergens anders zien te besparen. Mijn advies: ga zo door!
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Nu weet ik niet hoeveel ik precies binnen krijg bij Yummie Greens
Feedback nummer 1:
Deze klant wilde precies de verhoudingen weten van de ingrediΓ«nten van de Greens, maar deze samenstelling is een zogeheten proprietary blend (gepatenteerde mix) dus “Het geheim van de kok”. Daar was ze het niet mee eens en dus hebben wij aangeboden de Greens gratis terug te sturen zodat wij het geld kunnen terugstorten. Met deze oplossing was ze weer tevreden en kregen we alsnog een good rating.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review π
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!