Happiness Score: Juli

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Oke, op naar een nieuwe maand: Juli

Feedback

Herken je dit:

Je hebt een bestelling gedaan en een dag later ontvang je van ons een mail waarin staat dat je bestelling nog in je winkelmand zit ..

Helemaal verward mail je ons met de vraag of het wel is goed gegaan aangezien het bedrag al van je rekening is.

Herkenbaar?

Voor velen wel! Vandaar dat we dit hebben aangepakt zodat je niet meer die winkelmand mails ontvangt wanneer je netjes hebt afgerekend.

Happiness Score

Deze maand hebben we weer een mooie score ontvangen van jullie: 8,3 (gebaseerd op 562 beoordelingen).

Van die 562 heeft:

  • 87% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
  • 8% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
  • 4% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)

Goede beoordelingen

Er zaten weer toffe beoordelingen tussen! Super bedankt daarvoor:

  • Relinde, hartelijk dank voor alle moeite ,informatie over de produkten. Heel fijn dat ik kan bellen voor al mijn vragen over de supplementen en niet te vergeten de Paleo app en de voedings adviezen. Geweldig om met jou te praten . Jij hebt zoveel ervaring en kennis in huis over het leven met Paleo. Heel erg fijn dat je mij geholpen hebt met een account aanmaken. Mijn bestelling kon ik vanmiddag zonder problemen plaatsen. Nogmaals bedankt ,en ik wens jou een hele fijne avond.
  • Perfect solution for my question! Thanks!
  • Dank je voor de snelle reactie!
  • Super tof 🙂 dankjewel
  • Nou werkt het wel! Perfect en dank je wel!!!!!
  • Levens reddend dieet. Zowel fysiek als MENTAAL. Voel een oerkracht in mij komen en kan mijn trauma’s eindelijk zonder zm gedachten aan. Dat betekent toch wat, zou ik denken.Alleen omgeving heeft uiteraard commentaar.Helaas gaan ze vertellen dat het de hersenen beschadigd. Maar ja, zo zijn mensen.
  • Super!!! Staan altijd klaar om te helpen..
  • Heel erg blij met de info en het pdf! Alle beetjes helpen in deze zoektocht naar weer gezond worden. 🙂 Hartelijk dank
  • Met behulp van mijn vriend gaat het nu hoop ik wel lukken. Hij moet nog wel een programma opzoeken , Zipp , geloof ik, waar jullie mee werken en hij nog niet heeft. Bedankt voor het beantwoorden en helpen zoeken naar een oplossing.
  • XXX
  • Dank je wel Relinde, ik heb ondertussen betaald en de bestanden ontvangen!
  • In zoverre dat ik het lastig vond te melden dat ik dingen miste. Maar gelukkig heb ik fantastische antwoorden gehad en komt alles goed. Nogmaals mijn dank daarvoor.
  • Toppie klantenservice!! Zeer tevreden , in de 4 jaar dat ik Paleo eet!
  • etc.

Weer geweldige beoordelingen! 😀

Slechte Beoordelingen

Naast goede beoordelingen zijn er natuurlijk ook altijd slechte beoordelingen. Dat is prima.

Het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we kunnen blijven verbeteren 🙂

Dit zijn de opmerkingen die we hebben gekregen:

  1. OK, bedankt voor je snelle reactie. Mijn reactie gaat hier niet op, zie antwoord via mail !
  2. De download versie had ik 18 juli al gehad, maar ik wil graag de boeken enz.
  3. Ik kan de ketose meter niet bestellen Ik heb vandaag ketose goud deal gekocht
  4. De link doet het niet…
  5. Ik ontvangende e-mails niet. Ik heb op mijn iPad geen spammap.
  6. Hallo Mitchel Ik wil de kortingscode ***** verzilveren op een bestelling van Keto revolutie. Deze is tot vandaag in de aanbieding. Maar ik krijg de melding dat de kortingsbon niet wordt herkend. Ik hoor graag even wat er aan de hand is.
  7. het lukt niet!
  8. Ik heb de inloggegevens niet toegestuurd gekregen.

Feedback nummer 1:

Hier ging het over een gesprek over inentingen waar mijn collega zich niet in heeft verdiept en dat heeft aangegeven. De klant wilde toch een gesprek daarover waardoor we diegene helaas moesten teleurstellen.

Feedback nummer 2:

Deze klant heeft onze digitale Keto Revolutie pakket aangeschaft en ze was in de veronderstelling dat het om een fysiek boek ging. We hebben aangeboden om haar geld terug te storten maar dat was niet nodig zei ze.

Feedback nummer 3:

Nadat we haar nog een keer een link gaven om de ketometer te bestellen kregen we een goede beoordeling.

Feedback nummer 4:

Dit ging om de link naar de digitale versie van het Foodie Magazine 2 tijdschrift. Wanneer ze op de link klikte kreeg ze een wit scherm. We hebben haar aangegeven om de pagina te vernieuwen want dat werkte bij ons namelijk wel. Daar hebben we helaas geen antwoord meer van gekregen.

Feedback nummer 5:

Ze heeft onze Keto Goud pakket besteld maar de downloads niet binnen gekregen. We hebben het haar opnieuw verstuurd.

Feedback nummer 6:

Ze wilde een kortingscode voor Foodie.nl verzilveren op onze Keto website. Dat kan inderdaad niet. Elke site heeft z’n eigen kortingscodes.

Feedback nummer 7:
Door een technisch probleem werd de kortingscode niet van het bedrag afgehaald. We hebben haar hierover gecontacteerd en we kregen een goede beoordeling ervoor terug 🙂

Feedback nummer 8:

Wanneer je bij ons de Paleo Challenge aanschaft dan krijg je de inloggegevens in de bevestigingsmail. Deze heeft ze niet ontvangen waarop wij haar inloggegevens nogmaals hebben gestuurd.

Aan de hand van deze beoordelingen is mij opgevallen dat een handjevol mensen hun vragen/uitdaging in de opmerkingen formulier van de beoordeling zetten.

Het beste is om je vraag/uitdaging te stellen door te reageren op het antwoord wat je van ons hebt ontvangen en dus niet in de beoordelingsformulier.

Ik bekijk de beoordelingen namelijk altijd aan het eind van de maand en dan pas zie ik dat bepaalde kwesties nog niet zijn opgelost.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Dus als ons antwoord niet heeft geholpen reageer dan weer op onze mail.

Dit was het weer voor deze maand!

Ik zie jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,

Hamist Cornet
COO

 

Related Articles

1 reactie Plaats reactie

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!