Happiness Score: Juni 2019

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

 Hoe hebben we het gedaan in juni?

Happiness Score

We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 8,6 (gebaseerd op 299 beoordelingen).

Van die 299 heeft:

  • 88% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 10% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Goede hulp en het euvel is opgelost.
  • Quick response.
  • Honest and transparant service!
  • Snel, vriendelijk, prettig en naar mijn mening correcte informatie.
  • Bedankt voor de nuttige begeleiding.
  • Enorm behulpzaam.
  • Bedankt voor het fijne gesprek en afhandeling, super service.
  • Alles super… en prima 10+…hartstikke tevreden… En graag lees ik jullie emails… En ik vertel iedereen hoe ben ik blij met jullie ???by?… En veel geluk?met alles ?
  • Jullie enthousiasme spat soms van het scherm af ?
  • Heel tevreden! Een duidelijke en geloofwaardige uitleg van alles! Het is veel om alles goed te lezen, maar zeker de moeite waard. Je krijgt snel antwoord op vragen en op deze manier wordt het een echte sport om kilo’s te gaan verliezen op een heel goede manier. En daarbij vind ik de humor die in de mailtjes zitten erg leuk! En nu afvallen….chopchop ???
  • Hele snelle reactie. Ook nadat ik niet meteen geholpen was (downloaden boek lukte niet), werden er net zoveel pogingen gedaan, totdat het wel lukte. Top!
  • Bedankt voor de snelle reactie ?
  • Goede service. Bedankt ?
  • Mijn vraag is beantwoord dankjewel daarvoor. Grt AFGESCHERMD.
  • Goed geregeld.
  • Super goede service!
  • Duidelijke informatie, overzichtelijk gebracht! Dankjewel!
  • Bedankt voor de goede hulp en snelle reactie.
  • Heel eerlijk.
  • Super!!! Dank je wel!!! Met feestelijke groet, AFGESCHERMD.
  • Een Gouden Pluim voor jullie geweldige service en vlotte reacties!
  • Snel, vriendelijk en duidelijk antwoord gehad op mijn mail. Top!
  • Ik ben zeer tevreden met de afhandeling. Ook dat jullie er zelf achter waren gekomen. Helaas had ik het mailtje dat jullie hadden gestuurd niet ontvangen. Maar niet temin, vind ik het een zeer nette afhandeling van jullie. Mijn petje af voor jullie, jullie verdienen een dikke vette pluim, een dikke vette tien. Ik ben zeer tevreden. Bedankt.
  • Persoonlijke reactie op mail is een groot pluspunt!
  • Very satisfied with the answers, because they sound so very logical.
  • Dankjewel voor de snelle reactie en het oplossen.
  • Heel goed en open gesprek. Heel goed advies. Leuk om zo spontaan een heel goed gesprek te hebben met iemand die je niet kent en daarnaast heel behulpzaam is met mijn hulpvraag.
  • Goed beter best klantvriendelijk. Dank je Hamist. Vriendelijke groet en Gods Zegen.
  • Uitstekende uitleg! Thanks.

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Ik kan niet inloggen op de link.

  2. Ik zoek op vegetarische recepten voor keto, ik kom bij jullie. Ik zie dat ik een weekmenu-e-book kan downloaden in ruil voor mijn adres. Dat blijkt na downloaden niet vegetarisch. Daarover neem ik contact op. Ik krijg het advies om soyaproducten ipv vlees te gebruiken. Jammer.

  3. Geen reden.

  4. onder mijn gegevens en mijn bestelling stond – ga bestellen, maar dan schiet hij naar de bovenste regel en staat er verder niets en er gebeurd ook niets.

  5. Geen reden.

Feedback nummer 1:
Deze klant had inlogproblemen en wilde het niet meer proberen. Telefonisch ook uitgelegd hoe ze kan inloggen, maar desondanks wilde ze alsnog de order annuleren. Dat hebben wij netjes uitgevoerd en het geld teruggestort.

Feedback nummer 2:
Deze klant wilde vegetarische weekmenu’s, maar die hebben wij niet. Daarvoor in de plaats hebben wij een hele waslijst aan tips gegeven inclusief links naar artikelen met meer uitleg. Helaas beviel 1 van de vele tips haar niet.

Feedback nummer 3:
Deze klant wilde een order annuleren welke al was opgestuurd. Door een miscommunicatie dacht ze dat het niet meer teruggestuurd mocht worden, maar dat mag uiteraard wel en alles is in goede orde weer ontvangen en het geld is teruggestort.

Feedback nummer 4:
Deze klant had problemen met bestellen en dat wilde wij oplossen, maar ze heeft niet meer gereageerd dus blijkbaar is het al opgelost zonder het ons te laten weten.

Feedback nummer 5:
Deze klant heeft een zittend beroep in combinatie met astma & diabetes 2. Ze wilde informatie over hoe ze het beste kan afvallen. Om haar te kunnen helpen hadden we aanvullende informatie nodig en blijkbaar was ze met dat antwoord niet tevreden MAAR we hebben niet opgegeven en er verder op ingegaan waardoor ze uiteindelijk een antwoord kreeg naar tevredenheid.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

1 reactie Plaats reactie

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!