Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in juni?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 8,8 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 163 beoordelingen.
Van die groep heeft:
- 88% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
- 11% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
- 1% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Snel geholpen!
- Ik ben zo goed geholpen, meer dan ik had verwacht. Dat is pas goede service en heel erg klantvriendelijk. Top!
- Heel fijn zo persoonlijk je vragen beantwoord te krijgen, dank Hamist.
- Dank je Dennis, heel veel dank voor jullie medewerking. Dat waardeer ik enorm. Succes met jullie bedrijf! Ik proef bij jou eenzelfde soort enthousiasme als bij Mitchel, die heb je denk ik ook nodig om zo’n bedrijf te leiden. Ook succes met je opleiding. Mooie invalshoek de orthomoleculaire. Groeten van AFGESCHERMD.
- Goede klantvriendelijkheid. Snelle reactie op mijn vraag. Keep up the good work.
- Snel en makkelijk opgelost.
- Fijn dat jullie zo meewerken. DANKJEWEL 😁👍🎈
- Fijn dat je zo enthousiast en snel reageert.
- Dank voor het antwoord! Nu kan ik verder.
- Meedenken en snelle reactie.
- Fijn contact, snelle service.
- Goeie adviezen en veel recepten om inspiratie op te doen 👍
- Een zeer persoonlijke, deskundige, uitgebreide en informatieve reactie! Echt heel erg bedankt, jullie doen niet onder voor een professionele diëtist…
- Complimenten, hiermee ben ik als starter van een vegetarisch ketogeen dieet erg geholpen. Dankjewel!
- ik ben super geholpen.
- Prima, goede verklaring en antwoord op mijn vraag!
- Overall nice, approachable and personal.
- Heeeel erg bedankt voor alle links in de mail, SUPER! Vriendelijke groet AFGESCHERMD.
- Het downloaden is gelukt!! Happy en hartelijk dank! SUPER.
- Goede en veel info! Fijn dat er een persoonlijk mailtje werd gestuurd, super service.
- Adequaat, helder en helemaal top.
- Altijd informatie van de laatste ontwikkelingen over voeding en gezondheid. Heel interessant. Ik volg ze ook bij andere sites en natuurartsen, jullie gaan met de tijd mee. Heel goed.
- Super, er wordt heel snel op vragen via email gereageerd en de hulp is fantastisch
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Niet goed want had gevraagd verzending na 5 juli en krijg nu bericht van post nl dat het al morgen 6 juni wordt bezorgd. Niemand om pakket aan te nemen!
Feedback nummer 1:
De automatische bevestigingsmail en de annulering hebben elkaar gekruist, waardoor de klant dacht dat de order alsnog was opgestuurd, maar dat was niet gebeurd. De order is achtergehouden.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!