Happiness Score: Juni 2021

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in Juni?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 9,5 gekregen van onze klanten.

Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

Hele goede service.
– Dankjewel voor de snelle reactie en de prettige afwikkeling. Een dikke 10!
– Probleem is opgelost, mvg.
Goede service, goed bereikbaar en een vriendelijke Klantenservice; je mail wordt direct beantwoord. Dank je wel voor jullie goede service!
Snel en adequaat geholpen.
– She helps me always with kindness and professional caring. Thank you so much
πŸ‘ŒπŸ‘πŸ€²πŸ˜
Exellent! Thank you for your prompt reply and being so helpful. We appreciate your effort.
Dankjewel voor je hulp. Top!πŸ‘
Great concept, good diet, great service, I recommend this!
Dank je wel! Het is gelukt!
Snelle verzending en uitstekende service.
Super service, antwoorden op al je vragen πŸ™‚
– Dank je wel dat het allemaal zo snel is verholpen!! πŸ™‚
– Perfecte service
❀
Al vele jaren een goede klant. Wij zijn erg tevreden over de supplementen.
De service is top!
Heel mooi en fijn dat dit stukje persoonlijke aandacht mogelijk is! Dankjewel.
Awesome snelle prachtige reacties.
πŸ™πŸ™ voor snelle antwoord. Ben blij dat het nu opgelost is.

Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

1. Heel vreemd … de 2e pot zou voor 22€ meegestuurd worden gratis op hetzelfde adres…. Nu kreeg ik de afrekening van slechts 1 pot voor 27 € En niet het totaal bedrag van 49€ Daarom zag ik graag een betaal link van 22€ van U tegemoet dus 2 potten toegestuurd naar AFGESCHERMD. In afwachting van de betaallink 22€ En de toezending van 2 potten collageen verblijf ik hoogachtend AFGESCHERMD.

Feedback nummer 1:
Deze klant had graag nog een extra pot Collageen Boost besteld, maar in plaats van dat te mailen, had ze dat genoteerd in de ratings. Uiteraard hebben wij deze bestelling voor haar ingevoerd en geniet ze ondertussen van de Collageen Boost πŸ™‚Β 

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review πŸ™‚

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!