Happiness Score: Juni

Met ons vorig artikel trapte ik deze reeks bedrijfsreview artikelen af! Mocht je die nog niet hebben gelezen dan kan je dat hier doen.

Hier in ieder geval een samenvatting voor diegene die het artikel niet helemaal wilt lezen:

  • Onze klantentevredenheid van Januari t/m Maart was afgerond een 5.0. Dit kwam omdat we onze klanten niet proactief vroegen hoe ze onze service vinden.
  • Sinds April hebben we dit wel gedaan waardoor we Mei afgesloten hebben met een 8.3 🙂
  • Sinds April is ons team uitgebreid met 3 extra personen voor de Klantenservice, het schrijven van artikelen en het verantwoordelijk zijn voor onze Mealplanner applicatie.

Op naar een nieuwe maand: Juni!

Allereerst had onze collega Dennis het idee om in deze maandelijkse review ook jullie feedback op te nemen waar we wat mee hebben gedaan.

Dus laten we daar gelijk mee starten.

Feedback

Wij hebben vaak van jullie te horen gekregen dat onze Yummie Greens of te zoet is of te bitter.

Nou hebben we pak en beet driekwart jaar lopen testen met verschillende zoetstoffen en zijn we uiteindelijk gekomen op het volgende:

Wij hebben de hoeveelheid Stevia vermindert naar 0,97% van de formule en biologische Bananenpoeder aan toegevoegd.

Dit was de grootste feedback wat we van jullie hebben ontvangen.

Happiness Score

Deze maand hebben we weer een mooie score ontvangen van jullie: 8,6 (gebaseerd op 307 beoordelingen).

Van die 307 heeft:

  • 89% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
  • 8% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
  • 3% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)

Goede beoordelingen

Er zaten echt toffe beoordelingen tussen! Super bedankt daarvoor:

  • Niet gedacht dat ik persoonlijk een uitgebreide reactie zou krijgen. Met goede tips en advies gericht op mijn persoonlojke omstandigheden. Als dit marketing is…nou dan heel graag zelfs! Een maand proberen zoals voorgesteld,daar wordt niemand slechter van. Ook is de voorbereiding (denk aan inkopen)op die maand paleo proberen echt nuttig en welkom. Om al meteen ook maatwerk te krijgen had ik niet verwacht. Dus alleen maar lof!
  • Snelle reactie en aanmoediging….heel goed!
  • Heel fijn dat je mijn vergeetachtigheid hebt kunnen oplossen! Bedankt! BvM
  • Lief!
  • ja je hebt me zeker goed geholpen.bedankt daarvoor,jullie zijn super.
  • Hoi Hamist, Bedankt, het is heel erg gemeend. Ik geef je graag een compliment, want je hebt het verdient. Ik ben nog steeds zo blij.
  • fijne recepten ook voor vegetariërs! leuke spontane feed back. Ga zo door 👍🏽
  • 10
  • Leuk contact!Zeer zeker naar tevredenheid geholpen!
  • Wat ontzettend gezellig om Relinde aan de telefoon te krijgen. Ze is erg behulpzaam én ze komt haar afspraken na 🙂
  • Hoi Hamist, Wat doet u toch goed werk. Ik ken geen één bedrijf die zo goed zijn best doet voor klanten. Ik ben in ieder geval heel blij dat u alles zo goed voor mij heeft geregeld. Mitchel, mag blij zijn met u . Ik zal het u laten weten zodra ik het heb ontvangen Bedankt
  • Fantastisch zoals dat gedaan is
  • Een eerlijk en betrokken antwoordt;daar hebben we wat aan en daar worden we blij van!Thanks!
  • Merci beaucoup! Goeie service! Ik kan verder met 't gene ik wilde doen en intussen kan de technische dienst eraan sleutelen. Bonne soirée!
  • Wat ontzettend lief dat jullie met mij mee hebben gedacht nadat ik mijn boeken kwijtgeraakt ben.
  • Bonsoir Charlotte! Een reactie wordt altijd op prijs gesteld. Dan weet je dat je bericht is aangekomen, is gelezen en dat er iets meegedaan wordt. In dit geval, dat je feedback wordt gewaardeerd. Bonne soirée!
  • Etc.

Wordt er al helemaal blij van als ik dit lees 🙂

Slechte Beoordelingen

Naast goede beoordelingen zijn er natuurlijk ook altijd slechte beoordelingen. Dat is prima. Het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we kunnen blijven verbeteren 🙂

Van de acht slechte beoordelingen gaven drie ervan een opmerking:

  1. Ik begrijp niet wat in het recept staat nl: ‘50 gr Groene aspergetips‘ Ingrediënten 150 gr Zoete aardappel 1 Zalmfilet Flinke hand Veldsla Halve Komkommer 50 gr Groene aspergetips 1 partje Citroen Naar smaak Olijfolie
  2. er is geen melding geweest of papiertje in de bus dat de zending op een andere plaats ligt. Hoe kan dit in de toekomst verholpen worden?
  3. Kijk naar een gemiddeld vitamine potje an de Hema voor de ADH weergave. Zonder dit is het maar een beetje een vaag product.

Feedback nummer 1:
Hier ging het over groene aspergetips. Het was niet duidelijk wat aspergetips waren. Nadat we een voorbeeld gaven van aspergetips van de AH was het duidelijk.

Feedback nummer 2:
Dit kan verholpen worden door het bij ons aan te geven EN zelf een klacht hierover bij PostNL in te dienen, want die briefjes moeten volgens het protocol van PostNL wel in de brievenbus worden gedaan. Als we beide hier over een klacht indienen dan wordt er sneller wat aan gedaan.

Feedback nummer 3:
Hier ging het erom dat er niet precies staat hoeveel procent van elk ingrediënt in onze Yummie Greens zit. In samenwerking met onze leverancier hebben we besloten om onze formule niet exact vrij te geven omdat het ons “bedrijfsgeheim” is.

Wij willen de ingredienten zo transparant mogelijk houden en zouden er ook voor kunnen kiezen om een ingrediënt op de lijst te zetten die zegt “Gepatenteerde Greens Blend”. Zoals elk goed voedingslabel staan de ingredienten gerangschikt van hoog naar laag. We kunnen de klant dus niet echt veel verder helpen.

Mochten er vragen zijn over hoeveel procent er van een bepaald ingredient in onze mix zit dan kunnen we daar wel antwoord op geven.

De overige vijf beoordelingen waren helaas zonder opmerkingen. Dus daar kunnen we ook niet veel mee doen.

Dus mocht je een slechte beoordeling geven zou je dat met opmerking willen doen zodat we weten wat er scheelt en het in de toekomst kunnen verbeteren.

Dit was het weer voor deze maand!

Ik zie jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,

Hamist Cornet
COO

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!