Happiness Score: Maart 2020

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in maart?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 8,6 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 185 beoordelingen.

Van die groep heeft:

  • 90% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 7% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 3% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Snelle reactie terug en zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht – tot grote tevredenheid! Dit is een prima bedrijf.

  • Vlot contact en goed geholpen!

  • Ik wil je vooral bedanken voor jouw/jullie service die ik van een hele menselijke maat vind: zowel de manier van overleggen, de woorden die gebruikt worden, het wederzijdse van het overleg en de afhandeling: soepel en correct. Heel erg bedankt voor jullie werkwijze. ik hoop dat jullie dit volhouden, het is zo nodig in onze maatschappij. Chapeau!!! hartelijke groetjes, AFGESCHERMD.

  • FANTASTISCH SNEL GEREGELD. HARTELIJK DANK.

  • Perfect and very quick respond! Thx.

  • Quick feedback and easy to implement! 🙂

  • Super goed geholpen! Bedankt voor de snelle afhandeling!

  • L.S. Wat een lief antwoord en bedankt alvast voor de evt. hulp. Hartelijke groet AFGESCHERMD.

  • Fijne service ! Hartstikke bedankt!????

  • Dank voor het tijd nemen om de mail goed te lezen en er uitgebreid antwoord op te hebben gegeven!

  • Wat een enorme service en een hulp bieden jullie.

  • Quick reply to my email and loved the content, a lot of info for me as a beginner! Thanks a LOT!

  • Heel hartelijk bedankt voor de goede service!

  • Helemaal goed!! Correcte en snelle afhandeling!!

  • Ik ben zeer tevreden over de begeleiding die en vooral het geduld dat ik kreeg bij mijn bestelling. Ik kreeg ook ander advies, toen dit pakket voor mij niet zo geschikt bleek te zijn, omdat ik me digitaal niet zo goed kon redden En dat je dan je geld terug krijgt, is ook écht waar. Nogmaals bedankt.

  • Super. Heel erg klantvriendelijk!!!

  • Bedankt voor de snelle service, Groetjes AFGESCHERMD

  • Hele snelle reactie en fantastische service!! Mvgr AFGESCHERMD.

  • Hartelijk dank voor de snelle reactie maar zeker ook voor de goede tips!! Ik ga ze zeker allemaal nalezen. En doe zo verder met jullie activiteit, ik blijf jullie ook volgen.

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Geen reden.

  2. Geen reden.

  3. Geen reden.

  4. Geen reden.

  5. Geen reden.

  6. Heb gelezen via Facebook dat het een oud boek is?

Feedback nummer 1:
Klant gaf aan dat haar order niet geleverd is, maar de betreffende barcode was niet van ons.
Onze order is alsnog door PostNL geleverd.

Feedback nummer 2 & 4 & 5:
Klanten balen dat ze wegens omstandigheden langer moesten wachten op de Kurkuma orders dan normaal.

Feedback nummer 3:
Volgens de klant werken de ketonenstrips niet. Er is een vervangend potje met ketonenstrips opgestuurd.

Feedback nummer 6:
Klant baalt dat het gratis Paleo Magazine een ouder exemplaar is.

 

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!