Happiness Score: Maart

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in maart?

Happiness Score

We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 8,6 (gebaseerd op 228 beoordelingen).

Van die 228 heeft:

  • 88% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
  • 10% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • So great! You make my day 😉
  • Goed ,vriendelijk en accuraat te woord gestaan.
  • Vind het fijn zo'n persoonlijke mail terug te krijgen.
  • Het is altijd “great”, de duidelijke uitleg, het vlugge antwoord.
  • Antwoord snel op mijn opmerking!
  • Snel antwoord gekregen, heel fijn.
  • Super, dank je wel voor de snelle beantwoording van de vraag.
  • Snel en duidelijk(er) antwoord (dan de site). Groetjes AFGESCHERMD
  • Begripvolle reactie en aanmoedigende praktische tips. Bedankt!
  • Relinde, je was behulpzaam, communicatief en snel met je (re)actie. En dat is elke keer zo als ik mail met een vraag of een probleem. Snelle, vriendelijke reacties, oplossingsgericht meedenken, alternatieven aanbieden. Een échte klantenservice!!
  • Snel en vriendelijk antwoord, heel prettig.
  • Snel, duidelijk en efficiënt geholpen!! Hier kunnen diverse bedrijven nog veel van leren!!
  • Super bedankt voor de uitgebreide uitleg! Fijn om te lezen dat jullie ook kritisch zijn en van verschillende onderzoeken op de hoogte zijn…. voor en tegen onderzoeken napluizen! Ik blijf het moeilijk vinden om te bepalen wie ik kan/moet “geloven”. Ben heel erg blij met jullie sites en stimulatie voor betere en gezondere voeding! En vertrouw me graag aan jullie informatie….. maar wil niet blindelings alles aannemen en lees ook graag uit het “andere” kamp! Groetjes, AFGESCHERMD
  • Echt heel snelle reactie. En positief! Mijn dank is groot 🙂
  • Super goeie snelle service. En mega vriendelijk stelt je direct gerust 👍
  • Ik vind het heel fijn hoe groot begrip er is voor mijn situatie, dankbaar voor de hulp!
  • Super fijn dat jullie altijd reageren en willen helpen. Het houdt gelukkig niet meteen op na een aankoop. Bedankt!
  • Jullie hebben een geweldige organisatie met een heel goede feedback. Het spijt mij daarom enorm dat ik heb moeten stoppen. Wellicht tot “ betere tijden”
  • Fantastisch jullie feedback!! Fijne tips en duidelijke uitleg. Thanks!!!!!
  • Super geholpen!!! Thanks AFGESCHERMD
  • Heel hartelijk dank voor de info die ik ontving.
  • Was bang dat ik voor het weekend geen antwoord zou krijgen . Ben blij dat ik het toch heb gehad.
  • Hartelijk dank voor de duidelijke uitleg.
  • Hele, duidelijke uitleg en onderbouwing!! En hele snelle reactie terug. Top 👍
  • Zeer snelle vlotte mailing! 😉
  • So great to have a normal human voice on the phone and not a machine!!!!
  • Super goed opgelost, dankjewel daarvoor.
  • Leuke mail, goed geholpen. Dankjewel 👍😊
  • Fijn deze directe reactie en communicatie, dank je wel!

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Ik doe alles volgens de boekjes, maar ben niet echt dik hoor. Drie 3 kilo had ik wel verwacht hoor, teleurgesteld.
  2. Geen reden.
  3. Geen reden.
  4. Geen reden.
  5. Geen reden.

Feedback nummer 1:

Deze klant was teleurgesteld dat ze niet zoveel was afgevallen als ze had gewild. Wij wilden haar ermee helpen, maar hadden daarvoor meer informatie van haar nodig. Dus hebben we een aantal vragen gesteld zodat we dan een gerichter advies konden teruggeven. Helaas hebben we daarop nooit een antwoord gekregen, maar heeft de klant de e-mail een Not good rating gegeven.

Feedback nummer 2:

Deze klant wilde advies over een toestel of horloge dat de vitamine- en mineralenstatus in het bloed meet. Helaas hebben wij dat niet in ons assortiment. We hebben hem geadviseerd om dit na te vragen bij zijn huisarts of apotheek. Zonder reden is dit als Not good bestempeld.

Voor iedereen die dit leest: ken je het spreekwoord “schoenmaker blijf bij je leest”? Dat betekent dat we inderdaad niet gaan adviseren over zaken die we niet verkopen. Op deze manier blijven we betrouwbaar en oprecht. We blijven dus graag adviseren over voedsel, recepten en dieetleefwijzes, maar meetapparatuur is niet ons product.

Feedback nummer 3:

Door een vertraging bij de leverancier zijn de bestellingen vertraagd geleverd. Dit leverde ons een Not good rating op.

Feedback nummer 4:

Deze klant was het niet eens met een gestuurde e-mail van Mitchel. Wij hebben geprobeerd deze e-mail uit te leggen, maar dit leverde ons een Not good rating op.

Feedback nummer 5:

Door een vertraging bij de leverancier zijn de bestellingen vertraagd geleverd. Dit leverde ons een Not good rating op.

 

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

 

Related Articles

1 reactie Plaats reactie

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!