Happiness Score: Mei 2019

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Voordat we beginnen aan de review van mei eerst het volgende..

Afgelopen maanden hebben we keihard gewerkt om drie nieuwe producten op de markt te brengen:

  • Digestive Enzymes (een betere opname van voedingsstoffen omdat eiwitten, vetten en koolhydraten makkelijker worden verteerd)
  • Magnesium Boost (een kalmerend effect zodat je uitgerust wakker wordt)
  • Apple Cider Vinegar (een natuurlijke reinigingsmiddel voor jouw lichaam)

We doen er alles aan om jouw gezondheid naar de next-level te tillen door gratis informatie en betaalde supplementen aan te bieden die we zelf ook gebruiken.

Allright, volgend ontwerp:

 Hoe hebben we het gedaan in mei?

Happiness Score

We blijven lekker bezig gaan met onze klantenservice: een 8,8 (gebaseerd op 322 beoordelingen).

Van die 322 heeft:

  • 90% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 8% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Super zoals de klantenservice meedenkt. Altijd vriendelijk en persoonlijk.
  • Echt super geholpen, dankjewel.
  • Bedankt voor het snelle antwoord. Groetjes AFGESCHERMD.
  • Super that you came back to me and answered all my questions. Thank you so much!
  • Goede en snelle service!
  • Super duper TOF geholpen!
  • Een fijne, snelle en duidelijke reactie.
  • Fijn dat je over mijn puntjes nadenkt en bedankt voor het antwoorden. Ook voor de tip voor snelle maaltijden! Thanks Grts, AFGESCHERMD.
  • Dank jullie voor deze correcte afhandeling.
  • Mooie en heel snelle service. Top geregeld 🙂
  • Dank je wel voor de goede service.
  • Dank je voor je hulp – much appreciated!
  • Fijn dat jullie zo snel èn vriendelijk reageren. Dank!
  • Leuk, direct antwoord met de info die ik vroeg…. thx
  • Bedankt voor je fijne feedback en support.
  • Heel erg bedankt voor de snelle en informatieve reactie.
  • Een eerlijk en deskundig antwoord. Dat geeft ook vertrouwen in het product wat jullie verkopen.
  • Een vlug antwoord en een snelle oplossing van het probleem. Heel fijn!
  • De mail die ik stuurde is snel en netjes op gereageerd. De vraag die ik had, is goed beantwoord.
  • Dankjewel voor de snelle respons.
  • Great service van Foodie, I love it!
  • Geweldig wat een service, door mijn eigen stommiteit per ongeluk iets 2x besteld en wordt er gelijk een terug gestort op mijn rekening ?
  • Persoonlijke benadering en erkenning en tips en bijbehorende links. Super!
  • Tot nu perfect geholpen thanks hiervoor gr AFGESCHERMD.
  • AWSOME Heb een duidelijk antwoord op mijn vraag gehad en nu kan ik daar mee verder, dank je.
  • Prettig contact met uitgebreide informatie. Snelle reactie.
  • Perfect customer service, friendly, quick response.
  • Vlot en adequaat geantwoord ?
  • Goed uitgelegd, toppie.
  • Bedankt voor uw begrip en snelle reactie. Gewoon top. Met vriendelijke groeten AFGESCHERMD.
  • Probleem goed opgelost.
  • Jullie hebben mijn dag gemaakt! Dank je wel en fijn weekend!!
  • Super service, attent, vlotte levering en ik ben een zeer tevreden klant.
  • Beste, Hartelijk dank voor de goede raad. Jullie zijn goed bezig.
  • Bedankt voor het super snelle antwoord!
  • Exellent quickly and correct.
  • Thank you for the fantastic service!!!

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Mijn bestelling in een keer uitverkocht ? ik had al traceernummer gekregen maar ja…. verzendkosten zeker te duur naar België die Foodie voor zijn rekening zou nemen. Geen bestelling meer van mij, genoeg andere aanbieders.
  2. Ik wil gewoon weten krijg ik eindelijk mijn bestelling of niet? Als niet dan wil ik mijn geld graag terug aub.
  3. Geen reden.
  4. Ik kan niet betalen met mijn creditcard???
  5. Ik wil wel Collageen boost en Probiotica… maar ik heb niet die shaker en die andere spulletjes nodig die heb ik al… kunnen jullie mij nog een andere actie sturen.
  6. Geen reden.
  7. Allemaal verkeerde informatie, krijg gegevens van iemand anders zijn bestelling aan de andere kant van het land.

Feedback nummer 1:
Deze klant had een fysiek boek gekocht terwijl deze inmiddels uitverkocht was. We hebben zonder problemen meteen het geld teruggestort waardoor ze weer tevreden was.

Feedback nummer 2:
De zending was 2x aangeboden op haar huisadres en vervolgens naar een afhaalpunt gebracht. Helaas had de postbode geen bericht daarover achtergelaten waardoor deze klant dacht niets te hebben ontvangen. Na onze berichtgeving heeft ze het pakket kunnen ophalen bij het afhaalpunt.

Feedback nummer 3:
Deze klant had problemen met haar mail en dat wilde wij oplossen, maar ze heeft niet meer gereageerd dus blijkbaar is het al opgelost zonder het ons te laten weten.

Feedback nummer 4:
De klant wilde betalen met haar creditcard, maar deze had storing waardoor het niet was gelukt. Wij hebben het opgelost door haar een nieuwe betaallink te sturen.

Feedback nummer 5:
Deze klant wilde een persoonlijke aanbieding wat alleen voor haar geldig was en die hebben wij niet, want wij hebben alleen acties die gelden voor iedereen zonder uitzonderingen.

Feedback nummer 6:
Deze klant wilde weten wat onze voorouders aan fruit aten. Daar hebben wij keurig netjes een link voor teruggestuurd wat verwijst naar een uitgebreid artikel daarover. Blijkbaar was hij het daar niet mee eens en heeft er een Not good rating voor gegeven.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!