Happiness Score: Mei 2020

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in mei?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 8,2 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 179 beoordelingen.

Van die groep heeft:

  • 85% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 11% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 4% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Lukte mij uiteindelijk ook. Bedankt voor jouw geduld en behulpzaamheid.
  • Ook super gezellige mail niet zakelijk! Ik hou ervan.
  • Thank you for your quick and adequate answer.
  • Super tevreden. Dankzij jullie heb ik meer plezier in koken en leer ik nieuwe gerechten kennen die lekker smaakvol zijn.
  • Ik had het niet verwacht, ik vind het bijna ook niet mogelijk, dat u de moeite neemt om alle mails persoonlijk te beantwoorden. Dankjewel hiervoor❤❤ Een diehard volger (en gebruiker) AFGESCHERMD.
  • Snelle reactie, hartelijk dank.
  • Snelle en zeer vriendelijke reactie op mijn schriftelijke vraag/verzoek!
  • Super! Snel en accuraat en perfect!
  • Super snelle service en denken mee over de pakketboeken die je wilt aanschaffen. Alles werkt snel, reactie, meedenken en betaling, gewoon top!
  • Top Relinde!
  • Vragen snel beantwoord.
  • Snelle respons, uitgebreid antwoord.
  • Vlotte reactie, prima geholpen, bedankt.
  • Snelle reactie op e-mail. Fijne oplossing aangeboden gekregen en snel in orde gemaakt. Erg prettig!
  • Bedankt voor de tip, vriendelijke groet AFGESCHERMD.
  • Heel fijn deze persoonlijke en uitgebreide mail terug! Super bedankt. Zo voel ik me gehoord, gezien en niet alleen in deze leuke keto ontdekkingsreis! Dank!
  • Appreciate being contacted – without having to ask – about accidental double order, to check if this was correct, or if this should be corrected. Was handled very friendly and professionally.
  • Precies wat ik wilde weten 🙂
  • Goed en direct antwoord meer moet dat niet zijn.
  • Vlotte reactie van de firma vr. groeten AFGESCHERMD.
  • Snel en effectief geholpen. Super blij mee. Dank je wel. Groet AFGESCHERMD.
  • Super snel geholpen en alles in orde gebracht. Dankjewel!
  • Dank voor het zorgvuldige antwoord op mijn iets of wat cryptische vraag 😊
  • Bedankt voor de snelle service.
  • Heel erg bedankt voor het meedenken!
  • Leuk dat je iemand persoonlijke aandacht geeft.
  • Super, ook een vraag die ging over iets in de mail dat ik niet terug kon vinden, werd voor me opgezocht. Super service.
  • Het contact en de snelle reactie was erg goed. Hartelijk dank.
  • Snelle reactie en duidelijk antwoord! Zeer persoonlijke benadering alsof je echt bij jullie bedrijf ‘hoort’! Thanksss
  • Hands up for your swift and awesome response! Happy 🙂
  • Behulpzaam met alles en geven waardevolle tips. Fantastische service! 👌🏼
  • Wéér fijn geholpen door jullie….bedankt!🙏🏼


Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Geen reden.
  2. Heel misleidend.
  3. Dit is geen antwoord op mijn vraag. Je moet eerst veel geld uitgeven en dan krijg je het terug als t niet werkt. Ik weet dat t individueel verschillend werkt, maar geen enkele garantie vooraf klinkt mij niet goed in de oren.
  4. Ik krijg antwoord alsof ik iets gevraagd zou hebben. Maar ik heb niets gevraagd, ik heb juist geantwoord op jullie vraag wat mijn doelstelling was. Best leuk om een reactie te krijgen, maar dan wel een die klopt.
  5. Geen reden.
  6. Geen reden.
  7. Geen reden.

Feedback nummer 1:
Klant geeft zelf aan dat ze niet kan afwijken van haar Fodmap. Wij geven haar daar nog extra informatie bij, maar hier was de klant het niet mee eens.

Feedback nummer 2:
Klant was niet tevreden over de kortingsactie.

Feedback nummer 3:
Klant vroeg of wij zouden weten of het dieet voor haar zou helpen, maar dat kunnen wij niet van tevoren voorspellen, want elk mens is uniek en elk lichaam reageert anders. Dus wij hebben aangeraden om het gewoon te gaan proberen en als het niet werkt dat ze dan haar geld terug kan krijgen.

Feedback nummer 4:
De klant heeft een antwoord gegeven op onze vraag uit onze e-mail. Haar antwoord werd vervolgens bevestigd door ons (dat haar antwoord verwerkt gaat worden in een video, want daar ging onze vraag over). De klant had blijkbaar niet in de gaten waarop ze een antwoord had gegeven.

Feedback nummer 5 & 6:
2 mailtjes van dezelfde klant die niet tevreden is over de Greens die ze 7 maanden geleden had gekocht. Wettelijk zit er 2 weken garantie op, maar wij hanteren een garantie van 2 maanden en komen dus al erg royaal hiermee de klant tegemoet, maar ergens moeten wij de grens trekken en 7 maanden is te lang geleden.

Feedback nummer 7:
Klant had inlogproblemen en ondanks toegestuurde inloggegevens lukte het haar alsnog niet om in te loggen terwijl het ons wel lukte met dezelfde inloggegevens. Na het opvragen van een screenshot van de foutmelding en na een telefoontje met de klant was ze weer tevreden en heeft ze alsnog een good rating gegeven.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!