Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Mei?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9,6 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
– Bedankt voor je snelle en duidelijke feedback!
– Super uitleg. Ik ga er zeker verder mee. Bedankt!
– Menselijke benadering!!
– Duidelijk antwoord gekregen n.a.v. mijn vraag.
– Goede service, mijn vraag/”klacht” heel goed opgelost; fijn team, dank jullie wel.
– Snelle en efficiënte reactie.
– Snelle goede oplossing, dank.
– Snelle actie en reactie op mijn “probleem” en daardoor ben ik tevreden!!
– Probleempje is goed en snel opgelost!!
– Wat een snelle, heldere en duidelijke service. Dankjewel.
– Super snel en vriendelijk geholpen, mijn complimenten!!
– Helemaal ok en zorgvuldig. Bedankt. En jullie doen wat jullie beloven!
– Geweldige service, dank jullie wel.
– Ja, ik ben weer een gelukkig mens. Bedankt voor de terugkoppeling.
– Gewoon top service en duidelijke antwoorden, geen gedraai.
– Heel fijn om zo snel een antwoord te ontvangen. Bedankt hiervoor.
– Fijn dat mijn probleempje zo snel is opgelost!
– Snel, helder en adequaat antwoord, dank!
– Dank jullie voor jullie sympathieke oplossing.
– Wat een super leuke mail! Heel erg vrolijk word ik van de manier van schrijven! En super service! Echt top! Krijgt van mij een 10!
– Bedankt voor de snelle reactie 😁👍
– Very informative and helpful. 👍🏻
– Mijn vraag is snel en naar tevredenheid beantwoord.
– Snelle fijne reactie!!
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
Geen enkele deze maand! 💪😉
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!