Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in september?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 8,7 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 143 beoordelingen.
Van die 143 heeft:
- 90% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
- 8% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
- 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
-
Hartelijk dank dit noem ik echt service niet beloven maar ook doen TOP.
-
Top reactie om probleem wat ik zelf had veroorzaakt door fout te klikken op een button meteen op te lossen! Super fijn dit!
-
Relinde heeft alles helemaal naar wens opgelost! ?
-
Ik heb nog nooit zulke goeie service meegemaakt! Wat een topmensen!
-
Super hier heb ik wat aan!
-
Snel en behulpzaam.
-
Altijd goede service ??
-
Netjes op tijd gewaarschuwd dat er weer voorraad is, meteen besteld uiteraard. Betreft Kurkuma.
-
Perfect service! Great products.
-
Gewoon zoals het hoort, goed!! 🙂
-
Top geregeld…. ????
-
Goede tips, vriendelijke mensen die de mails beantwoorden en ze zijn er echt om je te helpen, dat voel je wel ? the paleo team rocks!?
-
Snel en volledig.
-
Bedankt voor de correctheid!
-
Top service.
-
Snelle en vriendelijke service, top!
-
Snelle reactie en oplossing. Zorgvuldig, vriendelijk, dus ja: GREAT!
-
Geweldig geholpen en super snel!!
-
Bedankt door jullie is het mij gelukt.
-
Geduld is en mooie deugd, dus ik wacht af. In ieder geval bedankt voor de moeite.
-
Snel antwoord en ook al hadden jullie geen direct recept, wel een alternatief. Klasse!!
-
Prima en netjes te woord gestaan. Klasse opgelost.
-
Snel en vriendelijk geholpen ?
-
Zéér klantvriendelijk altijd. Snel ook.
-
Bedankt voor de goede service.
-
To the point en heel snel. Top.
-
Hamist beantwoordt de vragen altijd zorgvuldig, snel, met wat humor en vooral helder en duidelijk. Thanxx ?
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen (Yes, maar eentje deze maand!):
-
Teleurstellend!
-
7/11 liet je weten dat mijn bestelling uiterlijk de volgende dag in Denekamp wordt bezorgd. Vandaag 11/11 lees ik dat het in Almelo wordt bezorgd en dat ik dat niet kan wijzigen. Het is Relinde bekend dat ik pas half december weer in Almelo ben. Daarom zie ik graag dat de uitdrukkelijke overeenkomst nagekomen wordt of dat mijn geld wordt geretourneerd.
-
Het is totaal oplichting praktijk, so stopping met deze ongewenst emails naar mij te sturen en alles.
Feedback nummer 1 & 2:
Beide feedbacks zijn van dezelfde klant.
Onze logistieke medewerker heeft de bestelling op tijd naar het juiste adres opgestuurd en dit is ook zo doorgegeven door de klantenservice medewerker. Helaas was het pakket door PostNL vertraagd buiten onze schuld om. Tevens liet PostNL in hun administratie de adreswijziging niet zien terwijl dit wel goed verwerkt was.
De klant heeft de bestelling inmiddels in goede orde ontvangen op het juiste adres.
Feedback nummer 3:
Deze klant dacht dat wij verkopers van Keto Burn proefpakketten waren, maar dat zijn wij niet. Daar hebben wij niets mee te maken.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!