Happiness Score: November

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in november?

Happiness Score

Deze maand hebben we een fantastische score ontvangen van jullie: 9,2 (gebaseerd op 398 beoordelingen).

Van die 398 heeft:

  • 93% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
  • 6% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
  • 1% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)

Goede beoordelingen

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Goed geholpen. Probleem direct opgelost.
  • Thank you so much for your quick and very kind response!
  • Netjes en snel het retour afgehandeld.
  • Altijd grote klasse bij Foodie.
  • Vind dit super dat iemand die mij niet kent vanuit zijn ervaring info meegeeft !!! Ga al jaaaaren naar osteoporose en manuele therapeut en kinรฉ….. Ik probeer vol te houden. In elk geval dikke merci voor de “opbeurende” babbel.
  • Duidelijke antwoorden op mijn vragen, prima.
  • Thx voor de snelle reactie en me duidelijke richtlijnen te geven.
  • Super fijn dat ik zo een snelle reactie heb gekregen met een link naar meer informatie!! Super bedankt ik duik dit weekend de keuken in! Lieve groeten AFGESCHERMD En ga zo door en maak de wereld een stukje mooier.
  • Thanks for all the effort that has been taken to help solve my problems. It is really appriciated!
  • Heel erg bedankt voor de tips! Super fijn.
  • Super bedankt om die heldere en duidelijke informatie.
  • Heel erg bedankt voor de pep talk om door te zetten!
  • Super fijn en goed email verkeer! Je krijgt het gevoel dat je echt serieus genomen wordt! Er wordt snel geregeerd en meteen geregeld waar ik om vraag! Met een heel vriendelijke en prettige toon qua tekst Ga zo door en ik blijf voor life๐Ÿ’š
  • Persoonlijk antwoord binnen no time! Love it!
  • Een fijn medeleven gelezen, geeft weer moed! Mijn dank daarvoor! Met groet van AFGESCHERMD.
  • Altijd een goede afwikkeling gehad op mijn vragen, Top! en bedankt.
  • Maatwerk relevante antwoorden op mijn vragen ๐Ÿ‘๐Ÿ˜€๐Ÿ‘
  • Zeer goed te woord gestaan door Dennis. Zeer nuttige informatie via de links! Mijn dank is groot.
  • Snelle reactie met prima oplossing. Hier kunnen vele organisaties nog wat van leren, top ga zo door๐Ÿ‘
  • Bedankt voor jullie fijne mail. Het geeft mij steun en kracht dat ik goede keuzes heb gemaakt. Ik kijk uit naar de maaltijdplanner. Ga zeker alvast een kijkje nemen.
  • Heel fijn geholpen. Snel en zeer vriendelijk. Als klant krijg je het idee dat niets te veel gevraagd is en dat de medewerkers echt plezier hebben in het optimaal helpen van de klant.
  • Pro actief voorkomen dat ik te veel bestel! Dank je wel Relinde.
  • Goede snelle en zeer klantvriendelijke reactie. Bedankt!
  • Zulke behulpzame mensen..super.
  • Het probleem is opgelost en ik heb de bestelling kunnen plaatsen!
  • Snel, helder, goed mee gedacht en lief! Dank je wel!
  • Thank you for the personal, detailed, careful and heart felt responses!!
  • Super snelle en vriendelijke reactie. Ook al heb ik een tijdje geleden een bestelling gedaan was mโ€™n account binnen no time weer geactiveerd ๐Ÿ‘๐Ÿป
  • Ik werd heel goed geholpen toen ik er allemaal niet meer uit kwam. Het is allemaal goed gekomen. Heel hartelijk bedankt.

Weer geweldige beoordelingen! ๐Ÿ˜€

Slechte Beoordelingen

Naast goede beoordelingen zijn er natuurlijk ook altijd slechte beoordelingen. Dat is prima.

Het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we kunnen blijven verbeteren ๐Ÿ™‚

Dit zijn de opmerkingen die we hebben gekregen:

  1. Geen comment.
  2. I still cant buy the products.

Feedback nummer 1:
Deze klant had het antwoord niet goed begrepen en had dit als Not Good Rating aangeklikt. Nadat het antwoord opnieuw extra was toegelicht, begreep ze het wel.

Voor iedereen die dit leest: als je nog steeds met vragen zit, stuur ons een e-mail terug met jouw vragen en druk niet op 1 van de beoordelingsknoppen. Anders lezen we je vraag pas op het einde van de maand wanneer we de beoordelingen nakijken waardoor je veel te laat een reactie krijgt. En dat is niet de bedoeling natuurlijk! ย We laten je niet in de steek… Pinky Promise!

Feedback nummer 2:
Deze klant wilde betalen met de internetbankieren app. Helaas gaat onze iDeal nog naar de gewone inlog van de banken, maar in de toekomst gaat dat er wel als optie bijkomen.

Dit was het weer voor deze maand!

Ik zie jullie weer in onze volgende maandelijkse review ๐Ÿ™‚

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,

Hamist Cornet
De Man Achter de Schermen

 

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!