Happiness Score: Oktober 2019

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in september?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 8,5 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 253 beoordelingen.

Van die 253 heeft:

  • 87% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 11% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Dank voor deze bemoedigende aanbieding en uw vriendelijke woorden! AFGESCHERMD
  • Wow, wat zijn jullie snel, Super! Dank je wel?
  • SUPER VRIENDELIJK EN MEEWERKEND. CHAPEAU!!!!!!
  • Goede motivatie en goede ideeën wat betreft de restaurants!
  • Supersnelle reactie op mijn opmerking op het bestelformulier (over een foute prijsvermelding).
  • Snelle opname telefoon en reactie per mail.
  • Heel betrokken en behulpzaam! meer dan dat! mijn complimenten! Dankjewel!
  • Happy to start with a healtier lifestyle.
  • Gewoon super snelle service en persoonlijk! Hoe leuk is dat?Zeer duidelijk verhaal. Met integere mensen kunnen wij de wereld aan!!!
  • Lekker snel! Dank je wel! 🙂 mvg AFGESCHERMD
  • Snelle dienstverlening en aardig ook.
  • Ontzettend bedankt. Je hebt mij ontzettend geholpen. Ik ben namelijk helemaal niet zo goed in al die administratieve activiteiten. Ik doe dat dan ook helemaal niet graag. Dus nogmaals; van harte bedankt! ???? Groetjes AFGESCHERMD
  • Heel tof dat ze ook antwoorden op mailtjes die over Mitchel’s verhuis gaan 🙂
  • Snelle en vriendelijke reply, en daarbij het probleem direct opgelost.. toppertje.
  • Heel snel gereageerd op mijn vraag aan het Foodie team en naar volle tevredenheid geholpen.
  • Snelle reactie en vriendelijke hulp!
  • Many thanks for the quick reply and for sorting out the problem, all the best, AFGESCHERMD
  • Dankjewel Dennis, voor de tips het advies en de extra info. Fijn deze support:). Ben direct een groter calorie tekort gaan hanteren. Nogmaals dankjewel!
  • Snelle reactie…?
  • Super snel antwoord op mijn vraag.
  • Gewoon geweldig! Groet, AFGESCHERMD
  • Snelle, vriendelijke en duidelijke instructies en hulp. Bedankt!
  • Wauw ! Je krijgt echt het gevoel dat er tijd en aandacht voor je is gemaakt om de email te beantwoorden.
  • Heel erg bedankt voor je feedback hier heb ik en mijn naasten zeker weer wat aan!
  • Hartelijk dank voor de duidelijkheid die mij gegeven is.
  • Het is een geweldige service om te merken dat er serieus tijd is genomen om een goed antwoord te geven op mijn vragen/opmerkingen. Top!
  • Snel antwoord en duidelijke info?
  • Zeer goeie service! Altijd vriendelijk en correct. Fijne mensen!
  • Snelle reactie en super opgelost.
  • Alles perfect geregeld en super service.
  • Snel beantwoord, volledig antwoord, leuke toon. Bedankt Relinde!

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen (Yes, maar eentje deze maand!):

  1. Geen reden.

  2. Nog steeds geen geld terug.

  3. Geen reden.

  4. Dit is einde verhaal: ik wil mijn geld terug: zoniet creditcard fraude en melding op facebook hoe onbetrouwbaar Foodie is. IK ANNULEER MIJN BESTELLING. IK WIL MIJN GELD TERUG.

  5. Geen reden.

Feedback nummer 1:
Deze klant had de kortingsactie niet goed begrepen. We hebben haar uitgelegd hoe deze in elkaar zat.

Feedback nummer 2:
Deze klant wilde haar Krill Olie bestelling annuleren, maar gezien er nieuwe vorderingen over de levertijd waren gekomen, hebben wij de klant eerst op de hoogte gebracht dat de Krill Olie al in Europa was aangekomen en dus spoedig geleverd zou kunnen worden. Tevens het aanbod dat ze de order alsnog kan annuleren. Dit is vervolgens ook gebeurd en het geld is teruggestort.

Feedback nummer 3:
Doordat we heel veel mailtjes ontvingen met daarin de vraag waar de Krill Olie bestelling bleef, gingen wij er in eerste instantie vanuit dat toen deze klant vroeg waar zijn order bleef, dat het ook over de Krill Olie ging, maar het bleek over een digitale bestelling te gaan waarvan hij dacht dat het fysieke boeken waren.

Feedback nummer 4:
Deze klant wilde haar Krill Olie bestelling annuleren, maar gezien er nieuwe vorderingen over de levertijd waren gekomen, hebben wij de klant eerst op de hoogte gebracht dat de Krill Olie al in Europa was aangekomen en dus spoedig geleverd zou kunnen worden. Tevens het aanbod dat ze de order alsnog kan annuleren. Dit is vervolgens ook gebeurd en het geld is teruggestort.

Feedback nummer 5:
Deze klant dacht dat wij verkopers van Keto Burn proefpakketten zijn, maar dat zijn wij niet. Daar hebben wij niets mee te maken.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!