Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Oktober?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9,3 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Orders placed are delivered in less than no time. Correct and neat 👍🏼
- Een geweldige reactie! Ik moest er even op wachten maar het was het dik waard! Ik ben prima geïnformeerd en kan hier echt mee verder. Dank!!
- Fijn uitgebreid antwoord!
- Fijne snelle reactie en heel persoonlijk. Super!
- Zeer snel geholpen.
- Zeer behulpzaam en vriendelijk, echt super goed!
- DANK VOOR DE SERVICE! DAAR BEN IK ERG BLIJ MEE!
- Dank voor de altijd supersnelle levering en voor de kwaliteit van jullie producten!
- Snelle en vriendelijke service.
- Mooi snel opgelost, tnx.
- Bedankt voor de vele tips!
- Snelle reactie, goeie tips!
- Dank voor de soepele afwikkeling.
- Super begeleiding!
- Altijd onmiddellijke en vriendelijke respons.
- Super bedankt voor de snelle reactie en goede service!
- Duidelijk en helder antwoord, dank.
- Super snel bericht terug en met aandacht beantwoordt, dankjewel.
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Geen reden.
- Niet gevonden!
Feedback nummer 1:
De klant heeft bij ons een eBook besteld en wilde daarna geen mailtjes ontvangen. Ze is uitgeschreven.
Feedback nummer 2:
De klant wist in eerste instantie niet hoe ze de koolhydraten kon opzoeken en na extra uitleg is het haar gelukt.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!