Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in September?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 9 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- TOP jullie zijn gewoon de beste. Bedankt!
- Helemaal top geregeld, met goede service, snelle reacties en acties.
- Bedankt voor jullie hulp!
- Duidelijk en netjes.
- Ik ben blij met deze goede afhandeling.
- Jullie geven een hele snelle reactie, dank.
- Vriendelijk, uitgebreid, deskundig.
- Super!!! Mooie producten en goede info.
- Super dat jullie zo meedenken!
- Super snelle reactie en terug storting! Kan niet beter! Ik ben absoluut fan van Foodie👍👍👍👍
- Correct afgehandeld.
- Ben heel tevreden dat het opgelost is. Ze stond me altijd vriendelijk te woord, dank u.
- Snel en efficiënt, mijn dank, ben onder de indruk.
- Zeer tevreden hoe ze het afhandelen als je niet tevreden bent met het product.
- Vriendelijke mensen en zij hebben me uitstekend geholpen. Foodie is super! 👍🏻
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Moeilijk bereikbaar.
- Geen reden.
- Why is the package sent back?
- Ik wil 2x vitamine D3, dus graag een betaallink met 2x vitamine D3.
Feedback nummer 1:
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10 – 17 uur.
Deze klant wilde ons telefonisch bereiken in het weekend en dan zijn we gesloten.
Feedback nummer 2:
Tijdens de bestelling van supplementen is er na de basisorder tevens de mogelijkheid om supplementen te bestellen tegen een scherp eenmalig tarief. Deze scherpe prijsaanbieding is alleen in combinatie met de eerste basisorder.
Vergelijk onze aanbieding met b.v. een aanbieding van de supermarkt/drogisterij van “nu 2e product voor X korting”.
Als je gebruik wilt maken van de extra aanbiedingsactie dan zul je dus eerst een basisorder moeten maken.
Echter wilde deze klant alleen maar het “2e product voor X korting” kopen en niet de bijbehorende basisorder. Dat is niet mogelijk.
Feedback nummer 3:
Als de postbode het pakket niet kan afleveren dan wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Daar ligt het dan 1 week om opgehaald te worden. Als het niet binnen 1 week door de klant wordt opgehaald dan wordt het pakket teruggestuurd naar ons. Dat is een standaardregel vanuit PostNL waar wij geen invloed op hebben.
Toen het pakket terugkwam en wij aan de klant vroegen of hij er nog interesse in had, was hij blijkbaar boos dat het was teruggestuurd door PostNL. Wij hebben het uiteraard opnieuw naar hem opgestuurd met het advies om de Track & Trace goed in de gaten te houden zodat hij weet waar de zending is.
Feedback nummer 4:
Deze klant wilde 2x i.p.v. 1x de extra aanbiedingsorder bestellen. Uiteraard hebben wij dit in orde gemaakt.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!