Happiness Score: Oktober

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Het heeft even geduurd voordat de oktober editie gepubliceerd werd omdat ik heb genoten van een welverdiende vakantie 🙂

Dit heeft me laten inzien dat het handiger is om met een vertraging van een maand deze artikelen te publiceren zodat er altijd een maand behandelt kan worden ongeacht of er iets tussen komt.

Met dat gezegd hebbende ..

Hoe hebben we het gedaan in oktober?

Happiness Score

Deze maand hebben we een fantastische score ontvangen van jullie: 8,9 (gebaseerd op 214 beoordelingen).

Van die 214 heeft:

  • 91% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
  • 7% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
  • 2% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)

Goede beoordelingen

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Heel tevreden over de afhandeling van de annulering.
  • Een duidelijke uitleg over mijn vraag, TOP!
  • Wat een leuke, betrouwbare service. Nu al!!! En ik ben nog maar net klant geworden. Vooral zo mee doorgaan!
  • In 1 woord: supersnelle service! Goed, 2 woorden dan 😉
  • Snelle reactie en serieus genomen.
  • Fijn dat je zo snel reageerde en dat er ook iets mee gedaan gaat worden. Dat getuigd van goed ondernemerschap?
  • Snel en efficiënt.
  • Super snel en goed aangepakt top. Ben trouwens zeer tevreden over jullie producten. Dank mvg AFGESCHERMD.
  • Very good en quick!
  • Wat een fantastische service, heb net mijn tweede pot besteld, ik weet dat het even duurt voordat je resultaat ziet, maar als het collageen net zo goed werkt als deze fantastische klantenservice, dan ga ik er zeker jonger en gezonder uitzien. Top Foodie.
  • Vooral heel vriendelijk geholpen!
  • We hebben het probleem niet op kunnen lossen, maar ben toch heel goed geholpen met een aangepaste oplossing. Voel me gehoord en kan nu in vertrouwen verder met Paleo en jullie producten. Nogmaals hartelijk dank daarvoor en succes verder.
  • Super service en feedback.
  • Top bedankt deze mail was wel erg duidelijk.
  • Na het niet ontvangen van een product ben ik super snel en super fijn geholpen. Ik hoop mijn product deze week te ontvangen.
  • Thanks for your serious support. Looking forward to the winter magazine. Greats AFGESCHERMD.
  • Fijn dat er elke keer een snelle reactie van jullie kant was. En bedankt voor de link.
  • Snel beantwoord perfecte uitleg!
  • Zoals altijd snel en goed geholpen! Super bedankt!
  • De kwestie is goed opgelost van de Prbiotica zending. En nu maar afwachten of ik deze morgen ontvang. Bedankt Hans.
  • Dank je wel voor de geweldige hulp. Het duurde even voor alles goed kwam, maar dat lag niet aan jou.
  • Fijn om gehoord te worden 🙂
  • Geweldig ga snel weer iets bestellen, dank jullie wel voor de 50 euro bon. Wat jullie beloven doen jullie ook, helemaal blij mee met dit.

Weer geweldige beoordelingen! 😀

Slechte Beoordelingen

Naast goede beoordelingen zijn er natuurlijk ook altijd slechte beoordelingen. Dat is prima.

Het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we kunnen blijven verbeteren 🙂

Dit zijn de opmerkingen die we hebben gekregen:

  1. Ik heb nog steeds geen toegang.
  2. Maar de hoeveelheden van de eiwitten en vetten klopten toch niet. En ook te veel koolhydraten? Of maakt dat niet zo uit?
  3. Ik wil graag weten of ik elke dag precies de hoeveelheden mag hebben qua eiwitten etc die aangegeven wordt in de tabel. Gemiddeld calorieën te kort. Ik eet vandaag nu beter maar er is geen buddy die mij helpt.
  4. I did warn al facebookmembers for your cheating on Facebook.

Feedback nummer 1:
Deze klant had het antwoord niet goed begrepen en i.p.v. dit in de e-mail terug te koppelen, koppelde ze dit terug in de rating.

Voor iedereen die dit leest: als je nog steeds met vragen zit, stuur ons een e-mail terug met jouw vragen en druk niet op 1 van de beoordelingsknoppen. Anders lezen we je vraag pas op het einde van de maand wanneer we de beoordelingen nakijken waardoor je veel te laat een reactie krijgt. En dat is niet de bedoeling natuurlijk!  We laten je niet in de steek… Pinky Promise!

Feedback nummer 2:
Deze klant had het antwoord niet goed begrepen en i.p.v. dit in de e-mail terug te koppelen, koppelde ze dit terug in de rating.

Voor iedereen die dit leest: als je nog steeds met vragen zit, stuur ons een e-mail terug met jouw vragen en druk niet op 1 van de beoordelingsknoppen. Anders lezen we je vraag pas op het einde van de maand wanneer we de beoordelingen nakijken waardoor je veel te laat een reactie krijgt. En dat is niet de bedoeling natuurlijk!  We laten je niet in de steek… Pinky Promise!

Feedback nummer 3:
Deze klant had nog een extra vraag en i.p.v. dit in de e-mail terug te koppelen, koppelde ze dit terug in de rating.

Voor iedereen die dit leest: als je nog steeds met vragen zit, stuur ons een e-mail terug met jouw vragen en druk niet op 1 van de beoordelingsknoppen. Anders lezen we je vraag pas op het einde van de maand wanneer we de beoordelingen nakijken waardoor je veel te laat een reactie krijgt. En dat is niet de bedoeling natuurlijk!  We laten je niet in de steek… Pinky Promise!

Feedback nummer 4:
Deze klant is ervan overtuigd dat hij een 1 + 1 aanbieding had gezien in 1 van onze advertenties, maar wij hebben nooit een 1 + 1 actie gehad. Alleen 2 + 1 of 3 + 1 aanbiedingen.

Dit was het weer voor deze maand!

Ik zie jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,

Hamist Cornet
De Man Achter de Schermen

 

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!