Happiness Score: September 2019

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in september?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 8,5 gekregen van onze klanten, gebaseerd op 241 beoordelingen.

Van die 241 heeft:

  • 88% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop in de emails)
  • 9% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop in de emails)
  • 3% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop in de emails)

Positieve ratings:

Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Hartstikke goede service en een vriendelijk antwoord met duidelijke instructies!
  • Dank jullie wel voor de snelle (positieve) reactie. Zoals jullie product is, is de service TOP!! Dat mag gerust gezegd worden. Ben dik tevreden met de collageen boost. Heb nooit eerder zo'n sterke nagels als nu. Na jaren gespleten nagels en vele nagelproducten verder is dit HET antwoord. Oja, zeker niet onbelangrijk, een gladder gezicht en , heel vreemd, minder eelt op ellebogen en voeten.
  • Dank je voor de snelle reactie.
  • Dank je wel. Fijn geregeld.
  • Top service!
  • Super hoe jullie reageren, dank je wel!!!
  • A personal answer! That feels so good!
  • Snel en adequaat afgehandeld!! Chapeau
  • Heel attent, erg blij mee. Heel goed geholpen 😄😄
  • Ik ben prima en snel geholpen. Bedankt hiervoor.
  • Super bedankt voor de service! Grtjs AFGESCHERMD.
  • De vraag is netjes duidelijk en correct afgehandeld. Ik ben tevreden!
  • Mijn vraag is juist beantwoord, fijn! En dat binnen 1 dag!
  • Prima geholpen, snelle reactie.
  • Zeer snelle reactie en actie! Complimenten!
  • Erg blij met de gegeven uitleg, tips en adviezen 🙂 Dankjewel hiervoor!
  • Heel snelle en vriendelijke reactie die dan ook nog es super efficiënt is. Dankjewel!!!
  • Niet omdat ik het eens ben met je reactie, maar omdat het een persoonlijke en uitgebreide reactie is. Dank.
  • Snelle en duidelijke reactie. Dank je. Ga er mee aan de slag👍
  • Snelle reactie en altijd vriendelijk!
  • Heel fijn de tips en de ideeën.
  • Prima. Snel opgelost.
  • Supersnelle reactie. Toppie!
  • Super service n.a.v. een klacht.
  • Bedankt voor je onderbouwende reactie.
  • Prima reactie ontvangen op mijn kritische noot aangaande opname van collageen 🙂 Dank!
  • Lekker snel en vriendelijk antwoord, top!
  • Heel tevreden. Dank voor uw correcte klantvriendelijkheid.
  • Heel goed geholpen en duidelijke instructie. Top!
  • Service was over expectation 🙂
  • Bedankt voor al jullie moeite en geduld.
  • Super dat je snel en vooral eerlijk antwoord krijgt.
  • Geweldig bedrijf!
  • Bedankt voor de snelle afhandeling van mijn vraag.

Negatieve ratings:

Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen (Yes, maar eentje deze maand!):

  1. Ik zie pas na een aantal maanden dat ik blijkbaar een abonnement heb, dit heb ik niet af willen sluiten, als ik het eerder had gezien had ik me meteen afgemeld. Ik heb nooit de bedoeling gehad een abonnement af te sluiten.

  2. Place Netherlands.

  3. Heb nog steeds mijn krill bestelling niet binnen, 3x mail gestuurd, zeggen ze: komt eraan, maar er komt niks, dit is mijn laatste bestelling hier.

  4. Niet het antwoord op navraag. Ik maak zelf wel een exel sheet.

  5. Geen reden.

  6. Ik heb geen stoelgang problemen, waarschijnlijk was ik niet duidelijk, de Collageen veroorzaakt krampen. Ja ook ik heb gelezen dat het goed is voor je darmen, helaas, voor mij niet. Zo gauw ik stop zijn de klachten verdwenen. ik denk zelf een overgevoeligheid. Jammer. Probeer nu een kleine dosis.

  7. Levering lijkt niet in orde te komen.

  8. Het doet hetzelfde als de capsules, namelijk voor betere vertering.

Feedback nummer 1:
Deze klant voelde zich misleidt na het lezen van de e-mail van Mitchel over het nieuwe membership van 9,95 euro per maand. Ze dacht dat het een eenmalige betaling was i.p.v. maandelijks.

Elke maand sturen wij een betalingsoverzicht en wordt er 9,95 euro maandelijks afgeschreven. Na 5 maanden is dit pas opgevallen bij de klant en heeft ze meteen alles gestorneerd.

Wij hebben haar de voorwaarden gemaild met daarin de uitleg hoe het abonnement werkt en dat de afschrijvingen dus terecht waren afgeschreven, maar wij hebben haar annuleringen geaccepteerd en de orders geannuleerd.

Feedback nummer 2:
Deze klant wilde een probeerpakket terugzenden, maar wij verkopen geen probeerpakketten en dus hebben we gevraagd of ze de juiste organisatie heeft gemaild. Daarop hebben wij geen reactie gekregen, maar alleen een Not good rating.

Feedback nummer 3:
We hebben onze formule van de Krill Olie verbeterd door er Vitamine D3 aan toe te voegen. Dit vergt blijkbaar nieuwe verzendcodes waardoor de zending door de douane op Schiphol is tegengehouden en uiteindelijk teruggestuurd moest worden voor het aanmaken van de juiste documentatie.

De klant had hier geen begrip voor en heeft deze uitleg als Not good rating bestempeld. We hebben het aankoopbedrag netjes teruggestort.

Feedback nummer 4:
Deze klant had ons antwoord niet goed begrepen doordat ze het niet goed volledig had doorgelezen. Wij hebben ons antwoord dus extra uitgelegd.

Feedback nummer 5:
Er was een misverstand opgetreden over de Collageen die Marinka als goed naar voren heeft geschoven in vergelijking met onze Collageen.
Dit is in een nieuw bericht beter uitgelegd.

Feedback nummer 6:
Deze klant gaf aan darmkrampen te krijgen van de Collageen. Wij hebben vervolgens advies doorgegeven over o.a. stoelgangproblemen en om de gezondheid van de darmen te verbeteren. De klant was het daar niet mee eens en gaf aan zelf er wel mee door te gaan, maar met een kleinere dosis.

Feedback nummer 7:
Klant was boos dat haar zending nog niet geleverd was. Bij het uitzoeken van de oorzaak kwamen we erachter dat de klant een onjuist adres had opgegeven. Het adres werd aangepast en vervolgens is de zending opnieuw opgestuurd.

Feedback nummer 8:
Klant beweerde dat Mitchel had aangegeven dat theezakjes hetzelfde kunnen doen als de Enzymes, maar dat heeft hij nergens beweerd. We hebben haar voor meer informatie verwezen naar de uitgebreide uitlegmail van Mitchel.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!