Happiness Score: September 2020

Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.

Hoe hebben we het gedaan in September?

Happiness Score

We hebben gemiddeld een 8,8 gekregen van onze klanten.

Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  • Heel snel en duidelijk antwoord.
  • Super netjes geholpen! Bedankt voor de fijne service!
  • Bedankt voor de snelle reactie en al jullie goede werk.
  • Hartstikke bedankt. Ik heb nu alles gevonden!
  • Super vriendelijke goede klantenservice en fantastische producten. Ik bestel graag bij Foodie!!
  • Fijn dat je altijd snel antwoord krijgt!! Fijne producten, fijne service😊👍
  • Altijd alles goed geregeld, heel tevreden.
  • Very helpfull.
  • Fijn, dank je wel voor de rappe response. Denk dat allemaal wel goed gaat 🙂 Dank voor jullie prettige service en producten/educatie.
  • Prima opgelost.
  • Zo fijn altijd, ik vraag veel en altijd vriendelijk antwoord. Toppie dus.
  • Zulke lieve medewerkers; in Radar termen te spreken: ze verdienen de warme douche.
  • Fast and friendly!
  • Snelle reactie en toch nog mijn bestelling kunnen regelen.
  • Bedankt voor de snelle reactie en bevestiging. Fijne dag!
  • Dank je wel voor de uitleg en vermelding van nog weer andere sites die kunnen aansluiten bij mijn Paleo leefstijl!
  • Fantastische service!!!!!
  • Dacht dat mijn vraag al negatief was afgehandeld, niet dus! Kreeg zeer positief bericht zojuist, hartelijk dank!
  • Allways a very personal answer, thanks, keep up the good work!
  • Super! Dank voor de tips!
  • As always, great support and nice persons 🙂
  • Buitengewoon informatief en steunend.
  • Great with all the information! Happy and will look it all up. Thanks a lot!
  • Gewoon net als hun producten is het persoonlijk contact ook erg prettig en snel! Echt een aanrader!
  • Snelle reactie, probleem meteen verholpen.
  • Great servicegerichtheid! Klein gebaar, maar groot impact op mij als klant! Zeer gewaardeerd 😉
  • Snel en efficiënt.
  • Zoals altijd een vriendelijke, vlotte en behulpzame reactie. Met recht een ‘helpdesk’!
  • Jullie bedankt voor de snelle hulp. De verzending gaat meestal ook heel snel, dus ik ben weer helemaal blij.
  • Goed vriendelijk en met humor!

Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:

  1. Dat het nu op is dat kan en snap ik, maar als dat niet zo was had ik nu meer voordeel, want met deze actie krijg of zou je op alle producten die korting krijgen, en dat scheelt 1x een zakje kurkuma, ik moet daar nu ook opwachten.
  2. Teleurgesteld!!!
  3. Jullie maken de fout , ik moet nu in Corona tijd naar een post nl Locatie, verpakking regelen en dan duurt het dus nog diverse dagen voordat ik de juiste collageen heb.
  4. Er was bij jullie niet voldoende voorraad meer, anders had ik het wel besteld.

Feedback nummer 1 & 2 & 4:
Elk bedrijf heeft te maken met uitverkochte producten.
Wij geven het duidelijk aan in de verkoopmail dat het alleen telt zolang er voorraad is.

Feedback nummer 3:
Deze klant heeft helaas een verkeerd supplement ontvangen. We hebben het opgelost en het juiste supplement opgestuurd.

Dit was het weer voor deze maand!

Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂

Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie

PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!

Related Articles

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Share This

Share this post with your friends!