Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Hoe hebben we het gedaan in Augustus?
Happiness Score
We hebben gemiddeld een 8,9 gekregen van onze klanten.
Positieve ratings:
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Bedankt voor het snelle antwoord!
- Alles is goed nu. Bedankt.
- Heel fijn geholpen! Kunnen andere bedrijven nog wat van leren!
- Fantastisch service.
- Ik heb snel antwoord gekregen op mijn vraag en in het antwoord krijg ik niet alleen info die op jullie eigen site te vinden is.
- Super, hoe vlot je alles in orde brengt!
- Heel tevreden over jullie aanpak en natuurlijk ook de supplementen.
- Snel en duidelijk antwoord op mijn verzoek 👍
- Super snel afgehandeld, heel fijn.
- Top service bij Foodie!!!!
- Goed antwoord op mijn vraag gekregen.
- Zeer snelle en correcte reactie!!
- Ik ben zeer tevreden over de snelle en vriendelijke houding van jou en je collega’s, dank je wel.
- Snelle en leuke reacties op mail verkeer, super producten en een super team 💪
- Snelle reactie! Persoonlijk en heel uitgebreid antwoord gekregen! Top service.
- Bedankt voor de goede service en de klantvriendelijkheid.
- Heel fijn geholpen, hebben echt moeite gedaan.
- I have only positieve experiences with foodie. It is recommended for everyone ♥️
- Super geholpen en zoals altijd even vriendelijk en behulpzaam!!!
- Snel en naar volle tevredenheid geholpen.
- Altijd snel antwoord en oplossing. Top!
- Direct antwoord terzake op mijn probleem. Heel tevreden.
- Wat een goede/snelle service zeg. Dit maak je tegenwoordig bijna niet meer mee. Nogmaals dank hiervoor.
- The support has helped me quickly and correctly!
- Zo fijn, hele snelle reactie en heel meedenkend. Ook de service is perfect!
- Geven heel snel en helder antwoord op je mail, zelfs als je er niets afgenomen hebt. Veel dank.
Negatieve ratings:
Dit zijn alle niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
1. Not for the moment.
2. Geen reden.
3. Wil een bestelling doen, heb geen wachtwoord. Wil graag de aanbieding van Krill Olie.
Feedback nummer 1:
Wij zijn afhankelijk van PostNL en daar kan het soms misgaan qua bezorgen. Uiteindelijk is het opgelost en heeft de klant de order ontvangen.
Feedback nummer 2:
Klant wilde geen e-mails meer ontvangen en dat hebben we opgelost door haar uit te schrijven van de nieuwsbrieven.
Feedback nummer 3:
De klant baalde dat ze niet kon bestellen. Wij hebben dit opgelost door nieuwe inloggegevens te mailen en de order handmatig voor haar in te voeren.
—
Dit was het weer voor deze maand!
Wij zien jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Team Foodie
PS. Heb jij ook een mening over onze klantenservice? Laat hieronder een reactie achter!