Voor diegene die de review van vorige maand nog niet heeft gelezen hebben we hier het artikel.
Langzaam dalen de temperaturen weer, gaan de verwarmingen weer aan en drinken we een warme chocomel met onze Collageen Boost ..
De maand September is gepasseerd en het is weer tijd voor een blik op onze score.
Hoe hebben we het vorige maand gedaan
Happiness Score
Deze maand hebben we een fantastische score ontvangen van jullie: 8,7 (gebaseerd op 255 beoordelingen).
Van die 255 heeft:
- 89% ons een goede beoordeling gegeven (groene knop)
- 8% ons een oke beoordeling gegeven (grijze knop)
- 3% ons een slechte beoordeling gegeven (rode knop)
Goede beoordelingen
Een kleine greep uit de niet-aangepaste opmerkingen (persoonsgegevens hebben we wel afgeschermd) die we hebben gekregen:
- Ondanks vertraging geweldig opgelost!! Toppie!!
- Snelle reactie en goed geholpen ?
- Jullie service en dienstverlening is op en top professional!
- Fijn dat ik meteen antwoord op mijn mail kreeg en er excuus gemaakt werd voor de fout! Vriendelijke groet, AFGESCHERMD.
- Ben blij met de directe reactie op mijn mail. Super ?
- Hele duidelijke mail en snelle service!
- Zeer behulpzaam en dank je dat ik mijn ding even kwijt kon. Thanks voor alles.
- Super, waar mensen werken worden foutjes gemaakt, geeft niks, jullie lossen het op!!! ??? Groetjes, AFGESCHERMD.
- Super snel antwoord en ook nog eens alles goed opgelost!
- Hartelijk bedankt voor de goeie service… top Relinde… BLIJF IN DE TOEKOMST ZEKER WEER BESTELLEN (als alles op is ?? ???). Mvrgr AFGESCHERMD.
- Beste Relinde, heel hartelijk bedankt voor deze oplossing. Ik heb net succesvol de betaling afgerond. Ook heel blij met de mogelijkheid op je aangegeven wijze in de toekomst de betalingen te kunnen voldoen. Dank daarvoor. Met hartelijke groet, AFGESCHERMD.
- Persoonlijk, uitgebreid en snel antwoord. Kon niet beter!
- Heel snelle en persoonlijke hulp. Adequaat en passend bij de hulpvraag. Top dat jullie zo klantgericht zijn. Daarom beveel ik jullie bedrijf ook aan bij familie, collega’s (onderwijs haha) en vrienden. Bedankt.
- Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn vraag is netjes opgelost.
- Heel erg bedankt voor je antwoord! Geeft me vertrouwen!
- Fijn dat je zo snel reageerde en dat je er moeite voor hebt gedaan.
- Ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag.
- Ik heb een eerlijk antwoord gehad op mijn vragen en er wordt niets opgedrongen. Dat is erg fijn!
- Zeer snelle reactie en zeer goed geholpen. Ik dank u vriendelijk.
- Relinde heeft duidelijk uitgelegd ‘waar’ het is misgegaan met mijn bestelling en daar meteen naar gehandeld. Ook op mijn tweede informatieve vraag heeft ze een zeer compleet en daarmee nuttig antwoord gegeven. Fijn!
- Dank voor de adviezen!
- Heel fijn en bevestiging van mijn vermoedens deze mail. Fijn dat in versie 2.0 meer een toepassing op dagelijks leven komt.
- Super tevreden!! De boeken zijn fantastisch, duidelijk geschreven om alles te begrijpen en toch niet te overweldigend met info! De service die je erbij krijgt, is ook geweldig! Elke vraag werd zeer snel beantwoord!
- Dankjewel voor je eerlijke antwoord en hulp. Hier kan ik wat mee. Met vriendelijke groeten, AFGESCHERMD.
Weer geweldige beoordelingen! 😀
Slechte Beoordelingen
Naast goede beoordelingen zijn er natuurlijk ook altijd slechte beoordelingen. Dat is prima.
Het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we kunnen blijven verbeteren 🙂
Dit zijn de opmerkingen die we hebben gekregen:
- Ik was niet uit op voedingssupplementen.
- Helaas is het boek uitverkocht en daarbij vervalt dus ook de deal!
- Op 21 juli heb ik bij jullie de keto revolutie betaald en daar zat het boek intermittent fasting handboek bij! Dus ik kan het nu even niet volgen??? Groetjes AFGESCHERMD.
- Ik heb duidelijk aangegeven dat mijn e-mailadres: AFGESCHERMD is. Ik krijg nu een e-mailadres van mijn man omdat hij betaald heeft en dat is niet de bedoeling.
- Ik vroeg om oudere tijdschriften. Niet om duurdere dan jezelf aanbieder Fb. Reclame indirect werkt ook. Groet AFGESCHERMD
Feedback nummer 1:
Deze klant wilde graag uitgeschreven worden op de e-mails over de supplementen. Dat is vervolgens netjes uitgevoerd en teruggekoppeld dat ze is uitgeschreven. Desondanks alsnog een Not good rating gekregen.
Feedback nummer 2:
De ontvangen kortingscode werkte niet, omdat het boek als uitverkocht op de website stond vermeld. Dit is meteen aangepast en vervolgens kon de klant alsnog gebruik maken van de kortingscode.
Feedback nummer 3:
Deze klant stuurde haar vraag n.a.v. een mailtje over het 101 Paleo Recepten boek dat ze erbij had gestuurd. Wij dachten dat het dus over dat betreffende mailtje ging, maar dat bleek het niet te zijn. Het bleek over haar recente bestelling van de Keto Revolutie te gaan wat genoteerd werd als feedback. Vervolgens hebben wij een reactie teruggegeven dat dit een geheel digitaal pakket is waarvan je geen fysieke boeken toegestuurd krijgt. Klant heeft excuses aangeboden voor het niet goed te hebben gelezen.
Feedback nummer 4:
Deze klant heeft besteld op zijn eigen e-mailadres, maar zijn vrouw wilde de informatie via haar e-mailadres ontvangen. Dat hebben we meteen aangepast.
Voor iedereen die dit leest: als je jouw bestelde boeken op een bepaald e-mailadres wilt ontvangen, dan graag ook met dat betreffende e-mailadres de bestelling maken zodat het ook meteen op het juiste e-mailadres ontvangen wordt.
Feedback nummer 5:
Deze klant vroeg om oudere tijdschriften die ze haar klanten kon meegeven. Wij hebben aangegeven dat wij ze alleen te koop hebben staan.
Voor iedereen die dit leest: wij doen ons best om Nederland (en de wereld) zo gezond mogelijk te maken en natuurlijk hoort hier ook promotie bij, maar zonder omzet kunnen wij niet doen wat we willen doen (maaltijdplanning applicatie maken, kwaliteitsvideo’s opnemen, mensen aan ons team toevoegen etc. etc). Dus wij beschikken helaas niet over oudere tijdschriften om aan iedereen gratis mee te geven.
Dit was het weer voor deze maand!
Ik zie jullie weer in onze volgende maandelijkse review 🙂
Fijne dag en goede gezondheid gewenst,
Hamist Cornet
COO
2 reacties Plaats reactie
Wil me graag inschrijven voor de mail.
Aanbiedingen voor collageen.
Is nl voor mij, met reuma van belang.
Maar met uitkering niet te betalen, helaas!
Hi Francien, je mailadres is ooit afgemeld voor onze nieuwsbrief. Bij deze heb ik je weer geheractiveerd 🙂