Klantenservice Kanjer

© Foodie BV – Elke Hap Telt


Samenvatting

Lekker thuis werken, flexibele- en informele cultuur

Wij zijn op zoek naar een Klantenservice Kanjer die passie heeft voor voeding en supplementen, in de buurt van Breda woont en niet bang is voor de camera. 

--

Klantenservice Medewerker 
Full-time (32 uur)  
Per direct beschikbaar (uiterlijk 16 April)

Hee hee, tof dat je interesse hebt in deze positie! Kort over mezelf: Ik ben Hamist en hou me bezig met onze interne processen. Alles moet soepel verlopen :-) Verder vind ik het belangrijk dat jij happy naar je werk gaat en dat je jezelf kunt ontplooien. Het is mijn taak om dat voor jou te faciliteren.

Jouw leidinggevende. Hamist.

Solliciteer nu

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Op elk moment een positieve, empathische en professionele houding ten opzichte van klanten behouden.
  • Snel reageren op vragen van klanten.
  • Communiceren met klanten via verschillende kanalen.
  • Klachten van klanten erkennen en oplossen.
  • Onze producten van binnen en van buiten kennen, zodat je vragen kunt beantwoorden.
  • Orders, formulieren, toepassingen, verzoeken en terugstortingen verwerken.
  • Bijhouden van interacties, transacties, opmerkingen en klachten van klanten.
  • Communiceren en coördineren met collega's als dat nodig is.
  • Feedback geven over de efficiëntie van het klantenserviceproces.
  • Zorgen voor klanttevredenheid en professionele klantenondersteuning bieden.
  • Het controleren en waar nodig contact hebben met wanbetalers.
  • Recepten plaatsen op verschillende communicatie kanalen

Extra verantwoordelijkheden (!):

Omdat wij (tot nog toe) een kleine team hebben betekent het ook dat je gaat bijspringen op de logistieke afdeling in Breda als Sabine vakantie heeft of ziek is. Dit betekent:

  • Verwerken van de bestellingen zoals adreslabels uitprinten, bestellingen vooraf melden bij het transportbedrijf, bestellingen inpakken en klaarleggen voor ophaal en/of wegbrengen naar PostNL

Vaardigheden, kenmerken & eigenschappen

  • Je bent geduldig en neemt de tijd om echt te begrijpen wat het probleem is.
  • Je kunt goed luisteren naar de klant en weet wat ze vertellen zonder dat ze het zeggen.
  • Je kunt helder communiceren. Klant weet altijd waar ze aan toe is zonder miscommunicatie.
  • Door het kiezen voor positief taalgebruik in je communicatie zorg je voor happy klanten.
  • Je kan goed klanten "lezen" zodat je op de zelfde manier als de klant communiceert.
  • Je kan kalm blijven op momenten dat het escaleert.
  • Je weet situaties commercieel goed uit te buiten.
  • Je denkt in oplossingen. Niet in problemen.
  • Je bent zelf-gemotiveerd en neemt initiatief.
  • Je kan niet wachten om klanten te helpen. Je houdt van ze!
  • Je bent informeel en persoonlijk doch professioneel. Emojis zijn niks geks voor je en je bent allergisch voor "u" (alleen als de situatie er om vraagt (lees het puntje over het "lezen" van klanten) :-)
  • Je hebt een passie voor voeding en supplementen (pré).
  • Je woont in de buurt van Breda zodat je bij kan springen in het magazijn wanneer het nodig is (pré).
  • Je rent niet weg voor de camera (pré). We gaan gebruik maken van video opnames voor klanten. 
  • Je hebt een goede werkethiek. Niet Op = Op MAAR Af = Af! 
  • Je weet een gesprek goed af te kunnen sluiten zodat je het meeste haalt uit de gesprekken met de klant.
  • Je krijgt emails waarin staat dat iemand een ziekte heeft en bent empathisch genoeg om het te tonen.
  • Je bent nieuwsgierig en leergierig.
  • Je bent flexibel maar verliest prioriteiten niet uit het oog.
  • Je durft je mening te geven.
  • Je bent gedetailleerd in je werk, terwijl je het vermogen behoudt om het algemene beeld te zien en het traditionele pad uit te dagen.
  • Je hebt een positieve houding om problemen aan te pakken.
Meer over mij

Voordelen

We zijn een klein team met humor waardoor het gezellig, informeel en persoonlijk is. Ja, ja ondanks dat je vanuit huis kan werken kunnen we het gezellig hebben via Slack (nee, geen slak - Slack! Ons communicatie kanaal. Komt goed je gaat onze software leren, pinky promise.)

We werken hard omdat we houden van wat we doen - mensen helpen met hun gezondheid. Je hebt niet 24/7 iemand in je nek zitten (82,5 kg is best zwaar). We nemen geweldige mensen aan die niet ge-micromanaged hoeven te worden. 

Wil je trouwens gewoon op kantoor werken? Dan is dat ook mogelijk! We hebben boven ons magazijn het kantoor zitten met apparatuur en dergelijke. 

We willen gewoon gezond leven (oke, zo nu en dan jezelf verwennen - de 80/20 regel noemen wij het) en daarom bieden we elke werknemer gratis toegang tot onze producten! 

Als je denkt dat jij dit bent, horen we graag van je! Schrijf ons een schitterende motivatie brief die ons vertelt waarom jij de perfecte kandidaat bent en waarom je met ons wilt werken! (We lezen ze echt!)

Sollicitatieprocedure

Stap 1. Klik op de rode knop hieronder.

Stap 2. Vul de vragenlijst in (het bestaat uit vier pagina's).

Stap 3. Wachten ..

Stap 4. Een gat in de lucht springen als je bij de selectie hoort die in aanmerking komt voor een gesprek :-)

Stap 5. We meeten face-to-face of hebben een Skype gesprek (dat hoor je t.z.t. van ons).

Stap 5. Heb je dit allemaal overleefd dan verwelkomen we je bij de Foodie familie!

Helder?

Glashelder! Ik wil met jullie werken

Op dit moment geen vacature!